Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدال آوران خراسان رضوی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا پنجشنبه شب طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی و مسئولان هیات های ورزشی و ورزشکاران در مشهد تجلیل شدند.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: در شرایطی که کشور با فشارهای اقتصادی و تهدیدات دشمنان مواجه است، افتخارآفرینی کاروان ایران در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا به این ملت امید بخشید و به بدخواهان ملت نشان داد که هیچکس نمی تواند مانع وحدت و موفقیت این ملت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا رشیدیان افزود: قهرمانان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا نماد توانمندی، قوت و قدرت یک ملت هستند که نشان دادند وقتی یک ملت اراده می کند، می تواند بر مشکلات فائق آید و در رقابت ها پیروز شود.
وی اظهار داشت: مردم ما قدردان کسانی که برای عزت آنان تلاش می کنند، هستند و تلاش های قهرمانان در صفحه افتخارات این ملت برای همیشه ثبت و ضبط خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: کاروان ورزشی 'خودباوری و امید ایران' در سومین دوره بازی های پاراآسیایی در جاکارتا عملکرد فوق العاده داشت و ورزشکاران استان در این موفقیت نقش پررنگی داشتند.
فرزاد فتاحی افزود: خراسان رضوی از نظر تعداد ورزشکار نسبت به دور گذشته، افزایش کمی و کیفی داشته و همه ورزشکاران اعزامی براساس شایستگی و احتمال مدال آوری راهی مسابقات شدند.
وی اظهار داشت: پیش از برگزاری این دوره از مسابقات کسب 10 مدال توسط ورزشکاران خراسانی پیش بینی می شد اما کاروان 21 نفره این استان 22 مدال برای ایران به ارمغان آوردند.
وی گفت: تعداد بازیکنان ایرانی در مسابقات آسیایی جاکارتا نسبت به 2 دوره قبل رشد 50 درصدی و کسب مدال توسط آنان رشد سه برابری داشته و تعداد بازیکنان اعزامی از خراسان رضوی به این مسابقات نیز از نظر تعداد 20 درصد افزایش داشته و کسب مدال توسط آنان نیز سه برابر شده است.
فتاحی افزود: امسال به رغم مشکلات اقتصادی، دولت اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت های ورزشی استان اختصاص داد به طوری که 600 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در این زمینه برای استان در نظر گرفته شد.
وی اظهار داشت: تا پایان آبان ماه امسال سه پروژه مهم ورزشی در خراسان رضوی با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری می شود که شامل استادیوم ورزشی تربت حیدریه، سالن اختصاصی ژیمناستیک در مشهد، پیست دو و میدانی اختصاصی در مجموعه شهید بهشتی مشهد می باشد.
7489 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جاكارتا استاندار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار و تأسیس سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در راستای احیا و ترویج فرهنگ شهدای ورزشکار تاکنون اقدامات فرهنگی متعددی را در سطح استان ویژه ورزشکاران برگزار کرده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزاری اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران را مقوله اصلی این سازمان خواند و اذعان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و سیاسی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عمده فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران برای عضویت در بسیج ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این سازمان در اداره ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

کد خبر 6085137

دیگر خبرها

  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • موفقیت همیاران صلح در پرونده‌های بزرگ قضایی
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد