Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکیلات خودگردان فلسطین روز پنجشنبه از تصمیم آمریکا مبنی بر ادغام دفتر نمایندگی فلسطین و رژیم صهیونیستی در سفارت آمریکا در بیت المقدس اشغالی انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تشکیلات خودگردان فلسطین این اقدام آمریکا را به مثابه پاداشی برای جنایت‌های رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بخشی از مشکل است و نه بخشی از راه حل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش الیوم، آمریکا اعلام کرده است که کنسولگری این کشور در قدس اشغالی را با سفارتش در این شهر ادغام می‌کند.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد که هدف از این اقدام تغییر سیاست واشنگتن در قبال شهر قدس، کرانه باختری و نوار غزه نیست و این صرفا یک تصمیم داخلی است و بعد از این ارتباط فلسطینیان که از طریق کنسولگری صورت می‌گرفت از طریق سفارت انجام خواهد شد.

ناظران معتقدند که این اقدام دولت آمریکا به نوعی بیانگر به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر قدس شرقی و کرانه باختری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان غزه نوار غزه رژیم صهیونیستی نابودی اسراییل سازش با اسراییل کنسولگری آمریکا بیت المقدس محمود عباس ابومازن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح

به گزارش قدس آنلاین، با گذشت بیش از دویست روز از جنگ علیه نوار غزه همچنان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بخش های مختلف این منطقه ادامه دارد که بر اثر این حملات، شماری شهید و زخمی شده اند.

پایگاه العهد نوشت: جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) نیز مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند.

این جنگنده های رژیم صهیونیستی شهر رفح در جنوب نوار غزه را در یک نوبت بمباران کردند و مناطق «الفخاری» در جنوب شرق خان یونس در جنوب نوار غزه هم از سوی اشغالگران هدف قرار گرفت.

منابع فلسطینی همچنین از حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به منطقه الزیتون در جنوب شهر غزه خبر دادند.

همزمان این منابع به ویرانی هایی اشاره کردند که اشغالگران در خان یونس ایجاد کرده اند.

از سوی دیگر منابع خبری از درگیری های شدیدی خبر دادند که میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

رزمندگان مقاومت در برخی مناطق نوار غزه از جمله شمال اردوگاه النصیرات و محله الزیتون در غزه وارد درگیری‌های شدیدی با اشغالگران صهیونیست شدند.

گفتنی است؛ ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ۲۰۲۳ ( ۱۵مهر۱۴۰۲) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف این جنگ اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن