Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:53:23 GMT

المپیک جوانان آرژانتین؛ محمدی طلایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۲۶۰

المپیک جوانان آرژانتین؛ محمدی طلایی شد

تهران - ایرنا - «نوید محمدی» نماینده ایران در وزن به اضافه 68 کیلوگرم اعزامی به بازی های المپیک جوانان در آرژانتین مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، در دومین روز رقابت های کاراته بازی های المپیک 2018 جوانان به میزبانی آرژانتین، محمدی در دیدار پایانی وزن به اضافه 68 کیلوگرم مقابل «نبیل اچ چابی» نماینده مراکش و دارنده عنوان نایب قهرمانی جوانان جهان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را مغلوب و نخستین مدال طلای کاراته در المپیک جوانان را به نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی در نخستین مبارزه، «سین مک کارتی» ایرلندی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. او در مبارزه دوم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب «کیسی ساکیاما» نماینده ژاپن و دارنده مدال های طلا و برنز آسیا شد. محمدی در سومین مبارزه یک بر صفر «توماس کوزا» از اسلواکی را برد و به نیمه نهایی راه یافت.
محمدی در نیمه نهایی با « انس بولوت» از ترکیه روبه رو شد و پس از تساوی 3 بر 3 با قانون سنشو برنده این دیدار معرفی و به فینال این وزن راه پیدا کرد و پس از غلبه براچ چابی مدال طلای این وزن را کسب کرد.
همچنین «نگین آلتونی» مدال برنز سنگین وزن دختران را به دست آورد.
آلتونی که در وزن به اضافه 59 کیلوگرم نمایندگی کاراته ایران را برعهده داشت، در اولین دیدار خود مقابل «میشله فونسکا» از پورتوریکو به تساوی صفر بر صفر رسید. سپس در دومین مبارزه 5 بر یک از سد «ساکورا ساواشیما» نماینده ژاپن گذشت.
آلتونی در سومین مبارزه مقابل «لائورا لیک» از دانمارک یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به عنوان نفر دوم گروه به دور نیمه نهایی راه یافت.
او در نیمه نهایی با نتیجه 4 بر صفر مغلوب«آنیکا سلید» از نروژ شد و به کسب مدال برنز بازی های المپیک جوانان بسنده کرد.
پیش از این «فاطمه خنکدار» نماینده وزن منهای 53 کیلوگرم کاراته ایران صاحب گردن آویز برنز این بازی های شده بود.
شبد**ورزشی **9144**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بازي هاي المپيك المپيك جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند

نماینده تیراندازی کشورمان در تیر حذفی مسابقات تراپ قطر در جایگاه هفتم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ در پایان دور مقدماتی تراپ مردان در مسابقات جهانی انتخابی المپیک که با حضور 140 ورزشکار در دوحه قطر برگزار شد، محمد بیرانوند به همراه 11 تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز 121 در رده پنجم مشترک ایستاد و راهی مرحله «تیر حذفی» شد تا در نهایت دو تیرانداز راهی مرحله پایانی شوند.

بیرانوند در جریان تیر حذفی پس از حذف 8 ورزشکار رقیب از جمله «جیووانی پلیللو » دارنده 4 مدال المپیک، ماسیمو فابریزی برنده مدال نقره المپیک لندن، «متیو کرود - هولی» دارنده مدال برنز المپیک توکیو و پنج تیرانداز در آخرین مرحله با «تیرحذفی» در جایگاه هفتم ایستاد و با وجود عملکرد قابل قبول در این مسابقات از صعود به فینال باز ماند.

در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با 114 امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز 107 را ثبت کرد.

هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو بر عهده دارد و احمدرضا هامونی حقیقت نیز سرپرست تیم اعزامی کشورمان به قطر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد