Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ روایت زندگینامه، وصیت نامه و خاطرات خانواده و دوستان 27 تن از شهدای فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:« شهید حافظ آبروشن، حسن احمدی، محمد انصار دماوندی، خسرو اکبرلو، محمد حسن اسماعیلی، علی اصغر بور بور، مهدی حاج بهرامی، نصرالله پازوکی، کیوان تاجیک، حسن جعفری، ابوالقاسم حجتی، حسین رهساز، محمدرضا فرزانگان، احمدرضا کمانی، غفور شهسواری، احمد طاهری وحید، حسین فلاح، اکبرکافی، داود کریمی، کریم گلدوزی، علی مظفر، غلامرضا مسیان مقدم، مجید مجیدی( محمدی)، سعید نظرلی، مظفر هداوند میرزایی،، غلام عباس یعقوبی پور و محمد یعقوبی پور در قالب کتابی با عنوان « مربیان آسمانی» به همت قاسم قربانپور گنجی از فرهنگیان و معاون سابق سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و علی اشرف خانلری خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج گردآوری و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب « مربیان آسمانی» در 92 صفحه توسط انتشارات پرتوک به زیور طبع آراسته شده است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم