Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@22:40:13 GMT

از غصه قدیمی رهبری تا درآمد نجومی صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۳۲۱

فرهنگ > رسانه - در روز پنجشنبه ۲۶ مهر، چند مطلب آرشیوی و قدیمی در کنار چند خبر تازه پربازدید شدند؛ اخبار بازار سکه، ارز و مسکن در کنار گزارش‌ها و تحلیل‌ها درباره قتل جمال خاشقچی مورد توجه قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز (پنجشنبه ۲۶ مهر)، اخبار مربوط به قتل جمال خاشقچی همچنان خوانندگان زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌که یک رویداد خارجی برای مخاطبان ایرانی مهم باشد و در شبکه‌های مجازی هم خیلی‌ها آن را پیگیری کنند، هر چند وقت یک بار رخ می‌دهد.

در یک روز نیمه تعطیل، با کاهش فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور، اخبار تازه و به‌روز کم‌تری هم نشر می‌یابند و مطالب آرشیوی و قدیمی‌تر، مجال دیده شدن بیشتری پیدا می‌کنند که امروز هم چنین بود. در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به اخبار پربازدید امروز خبرآنلاین: 

در سرویس سیاست، غصه قدیمی رهبری خوانندگان زیادی پیدا کرد. در ادامه، کاربران مطلبی با تیتر خاتمی با ۵ میلیون دلار می‌خواست موسوی‌بجنوردی را ساکت کند، پسندیدند. رئیس جمنا هم گفت خاشقچی منحرف بود.

در سرویس اقتصاد، قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های لاکچری چشم‌ها را خیره کرد. در مقابل خبر قبلی، این‌که کارگرانی به جای دستمزد، نوشابه می‌گیرند باعث تاسف شد. در ادامه، بسیاری خواستند بدانند وام مسکن به چه قیمتی دست به دست می‌شود؟

در سرویس فرهنگ، استقبال مردم از یک فیلم اجتماعی خبرساز شد. شنای خاویر باردم خلاف جهت آب هم دیدنی شد.

در سرویس جامعه، توضیح وزارت علوم درباره مدرک جعلی نماینده سابق مجلس پربازدید شد. درآمد نجومی صدا و سیما از موسسات کنکور هم خوانندگان زیادی پیدا کرد. 

در سرویس بین‌الملل، وقوع جنگ جهانی سوم از نگاه لاوروف، توجه کاربران را جلب کرد. دو خبر درباره قتل خاشقجی از جمله مرگ مشکوک یکی از مظنونان و ضرب‌الاجل پمپئو به ولیعهد عربستان هم خواندنی شدند. 

در سرویس ورزش، انتقاد علی پروین از کی‌روش پربازدید شد. در ادامه خبر رسید قلعه‌نویی پشت بچه محل‌اش درآمد. 

در سرویس طنز هم، واکنش جواد خیابانی به گزارش خبرآنلاین! لبخند بر لب کاربران نشاند. 

5757

کلید واژه‌ها : تاثیر رسانه‌ها - خبرآنلاین - رسانه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تاثیر رسانه ها خبرآنلاین رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد خوش چهره گفت: در ساختار کشور ما قوای مقننه، مجریه و قضائیه هر کدام استقلال ساختارهای خود را دارند و این عدم‌تحقق مرتبط با غفلت‌ها، کج‌فهمی‌ها و عدم‌درک و باور در بعضی از سطوح عالی و تصمیم‌گیر و سیاستگذار بوده که در سالیان گذشته اتفاق افتاده است.

این نماینده پیشین مجلس در گفتگو با روزنامه جوان گفته است؛ نکته دیگر این است که تبیین درستی از شعارهای سال و فرمایشات رهبری نمی‌شود، مثلاً من در جمع برخی روحانیون برجسته سخنرانی داشتم. در آن جمع سؤال این بود که مگر ما کشور کمونیستی که در آن اقتصاد زیربناست، هستیم که این همه بر مسئله اقتصادی تأکید می‌شود؟! من دیدم که درک درستی از جهت‌گیری رهبری شکل نگرفته است. در پاسخ گفتم که این نامگذاری اقدامات تاکتیکی را که در شعارهای سال طرح می‌شود، با زیربنایی و بنیادی اشتباه گرفته‌اند. از سوی دیگر مسئله اقتصاد در همه ناهنجارهای فرهنگی و اجتماعی مؤثر است.

وی می گوید: در بخش‌های امنیتی برای سخنرانی حضور پیدا می‌کنم، مطرح می‌کنند که چرا نامگذاری در حوزه امنیت نمی‌شود. پاسخ من به این افراد این است که اگر لشکر بیکاران بیرون بریزند، آن وقت مهم‌ترین چالش ضدامنیتی شکل می‌گیرد، اما من در اینجا باید بحث مهم دیگری هم طرح کنم که خود من همواره این نگرانی را داشتم که شعارهای رهبری با غلفت و اشتباه افراد به ضدخود بدل نشود. مثل رونق تولید تبدیل به رکود تولید نشود یا به جای مشارکت مردمی به گریز مردم از حوزه‌های ملی مخصوصاً اقتصادی منجر نشود و این مسائل نیازمند آسیب‌شناسی‌های مختلف است. من معتقدم نامگذاری‌ها باید کامل از سوی صاحبنظران عالم و امین و نهادهای تخصصی تبیین شود. تا مردم ضمن اقناع و ارتقای آگاهی در کنار نهادهای مردمی و نظارتی مخصوصاً مجلس مطالبه‌گر آن باشد.


۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898900

دیگر خبرها

  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • مهدی فضائلی این دستخط رهبری را برای اولین بار منتشر کرد /عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز...
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان