Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:32:23 GMT

عاملان توزیع الکل سمی در شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۳۲۴

عاملان توزیع الکل سمی در شیراز دستگیر شدند

شیراز-ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان، اعضای باند چهار نفره فروش مشروبات الکلی سمی در شیراز را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی توقیف یک دستگاه کامیون و کشف یک هزار و 540 لیتر مشروبات الکلی سمی از قسمت بار آن و همچنین بازداشت 2 نفر در این زمینه، شناسایی و دستگیری عاملان اصلی توزیع این محموله سمی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی، مطلع شدند که 2 نفر عامل و سرکرده اصلی پخش مشروبات الکی دست ساز حامل مواد سمی پترولیوم اتر در یکی از استان های شمالی کشور مخفی شده اند.
گودرزی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات با اخذ نیابت قضایی به استان مورد نظر اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی هر 2متهم را دستگیر کرده و به استان فارس انتقال دادند.
فرمانده انتظامی فارس افزود: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی به جرم خود اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
گودرزی با اشاره به اینکه بر اثر مصرف مشروبات الکلی در شیراز تا کنون چهار نفر جان خود را از دست داده و 35 نفر مسموم شده اند، گفت: پلیس استان فارس بدون اغماض با توزیع کنندگان مشروبات الکی برابر قانون برخورد می کند.
برابر نظر مدیر کل پزشک قانونی استان فارس، مصرف هر 10 سی سی از یک هزار و 540 لیتر مشروبات الکی سمی مکشوفه می تواند یک نفر را به کام مرگ بفرستد که پلیس با اقدامات فنی از مرگ 154هزار نفر جلوگیری کرد.
9873 /6118/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي مشروبات الكلي سمي شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز توزیع شد

عدومی زاده دبیر ستاد توزیع نان صلواتی شیراز اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، ۱۰۰ هزار قرص نان در نانوایی‌های شیراز توزیع شد.

او با بیان اینکه توزیع نان صلواتی در شیراز حرکتی مردمی است، ادامه داد: نان‌های صلواتی در ۵۶ واحد نانوایی شیراز توزیع شد و خیران، ۷۰ میلیون تومان مساعدت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز توزیع شد
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق