Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@07:16:58 GMT

برگزاری اردوی یک روزه طلاب بسیجی ملایر

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۳۴۱

سعید سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی طلاب سربازان امام زمان (عج) ملایر اظهار داشت: این گروه جهادی متشکل از روحانیت و طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت امام رضا(ع) شهرستان ملایر هستند.

وی افزود: گروه جهادی طلاب سربازان امام زمان (عج) ملایر پیرو منویات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در خصوص محرومیت‌زدایی و همچنین تقویت پیوند عمیق میان مردم و روحانیت در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی حرکت جهادی خود را در روستای دهنو آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلبه بسیجی گروه جهادی طلاب سربازان امام زمان (عج) ملایر بیان داشت: به یاری خداوند و استعانت از امام زمان(عج)، موفق به اقدامات جهادی در عرصه سازندگی و تبلیغی شده‌ایم.

وی یادآور شد: در این اردوی یک روزه علاوه بر کمک به عمران و بازسازی محل سکونت یکی از صاحبان انقلاب(محرومین و مستضعفین) فعالیت تبلیغی نیز صورت گرفته است.

سلیمی با بیان اینکه در راستای نشر معارف دینی و ارتباط گیری با جوانان جلساتی داشته‌ایم، اظهار داشت: پاسخ به سوالات و شبهات جوانان را نیز با موفقیت به انجام رساندیم که امید است این عمل به درگاه الهی مورد قبول واقع شود و توفیق تکرار مکرر این نوع فعالیت‌های جهادی نصیب گروه جهادی تبلیغی سربازان امام زمان(عج) شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد