Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - ورزش سه نوشت: هافبک پرسپولیس دقایقی بعد از انجام مداوا در بیمارستان خبر از سلامتی‌اش و حضور در اولین تمرین تیم داد.

کمال کامیابی‌نیا که در دیدار مقابل نود ارومیه دچار آسیب دیدگی کتف شده بود، دقایقی پیش و بعد از انجام درمان بیمارستان را ترک کرد.

مصدومیت دوباره کتف کمال کامیابی نیا که اکنون به نگرانی  بزرگ کادرفنی و هواداران پرسپولیس در آستانه‌ی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ‌ قهرمانان آسیا تبدیل شد، با ادعای این بازیکن مبنی بر عدم مشکل و آمادگی برای حضور در کنار تیم  همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیابی نیا دقایقی بعد از مرخصی از بیمارستان در خصوص این مصدومیت گفت: بدشانسی بود و کاری نمی‌شود کرد. خدا را شکر مشکلی وجود ندارد و اکنون نیز بعد از اتمام درمان به منزل می‌روم و فردا در خدمت پرسپولیس در تمرین خواهم بود. احتمالا مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشم و با تمام توان و انگیزه‌ام تلاش خواهم کرد تا در جدال با السد جواز صعود به فینال را به دست بیاوریم. حضور در فینال را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم و برای اینکه در این شرایط سخت در کنار تیم باشم این مصدومیت که هیچ با بدتر از آن هم در کنار دیگر بازیکنان خواهم بود تا هواداران به یک افتخار بزرگ برسند.

وی در پایان گفت: از هوادارانی که پیگیر وضعیتم بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم بهترین عملکردم را برابر السد داشته باشم.

 

254 251

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هجدهم - لیگ قهرمانان آسیا - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هجدهم لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند

اکنون ویل آسپری تحت قرارداد AEW است، اما تا چندی پیش او جذاب ترین گزینه‌ آزاد مارکت بود.

ویل آسپری به واسطه دوران درخشانی که در NJPW و برخی کمپانی‌های اروپایی کشتی کچ از جمله RevPro , PROGRESS و ... تجربه کرد، به نام بزرگی در دنیای کشتی کچ تبدیل شد. وقتی ویل تصمیم به گشودن بال‌هایش گرفت، کمتر کسی شک داشت که او یکی از 2 کمپانی AEW یا WWE را به عنوان مقصد آتی خود انتخاب خواهد کرد و این فوق ستاره بریتانیایی در نهایت راهی AEW شد.

طرفداری | ویل آسپری در مصاحبه اخیرش فاش کرد که ای جی استایلز در تلاش برای متقاعد کردن او به پیوستن به WWE بود.

ای جی با من تماس گرفت و فکر می‌کنم کلمه درست این باشد که سعی در "تغییر" در تصمیم من برای انتخاب کمپانی آینده‌ام داشت. این برایم باعث افتخار بود، چرا که ای جی قهرمان من است و تمام چیزی است که می‌خواهم به آن تبدیل شوم.

آسپری در ادامه از علاقه خود به ای جی استایلز صحبت کرد و حتی از او به عنوان مربی خود یاد کرد که همیشه او را تحت نظر داشت.

حس می‌کنم که او همیشه مرا تحت نظر داشت. حتی الان هم چنین حسی دارم و فکر کنم دلیل تماس او نیز همین بود. اما برای من آمدن به AEW تصمیم درستی بود. می‌دانستم که به اینجا خواهم آمد و به دنبال ایجاد یک تغییر بودم. می‌خواستم بخشی از یک تغییر فرهنگی باشم. 

در رویداد Double Or Nothing ویل آسپری قهرمان کمربند بین المللی AEW را چلنج خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد