Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@15:52:51 GMT

ارسال تجهیزات نظامی اسرائیل به مرز‌های غزه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۴۲۳

ارسال تجهیزات نظامی اسرائیل به مرز‌های غزه

خبرگزاری تسنیم: به نقل از الجزیره، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، روز پنج شنبه با انتشار کلیپی کوتاه در سایت خود به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد مراقب باشند تا در ارزیابی‌های خود دچار خطا نشوند.

این در حالی است که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز گذشته و پس از ۶ ساعت نشست، به ارتش این رژیم دستور داد تا واکنش‌های خود به خشونت‌ها در اطراف دیوار حائل در نوار غزه و اقدامات لازم برای پایان دادن به پرتاب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین را تشدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با هشدار القسام به رژیم صهیونیستی، این رژیم نیرو و تجهیزات نظامی بیشتری را به مرز‌های غزه ارسال کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته گفت که اگر حملات از نوار غزه متوقف نشود، آن را به شیوه خود متوقف خواهد کرد.

نتانیاهو این سخنان را در جریان دیدار با فرماندهان ارتش اسرائیل مطرح کرد.

وی افزود: می‌خواهم امروز به شما بگویم که اسرائیل با قدرت واکنش نشان خواهد داد.

پیش از این اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفته بود که باید ضربه‌ای سخت به غزه وارد شود.

راهپیمایی‌های بازگشت از سی‌ام مارس گذشته (دهم فروردین) در مخالفت با تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس و اعلام قدس اشغالی به عنوان پایتخت اسرائیل و همچنین در محکومیت محاصره تحمیلی اسرائیل علیه نوار غزه که از بیش از ۱۲ سال قبل تاکنون ادامه دارد، آغاز شد.

از ابتدای راهپیمایی‌های بازگشت تاکنون بیش از ۲۰۴ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و حدود ۲۰ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

سفر یک هیئت امنیتی مصری به نوار غزه

یک هیئت امنیتی مصری ظهر پنج‌شنبه در سفری از پیش اعلام نشده از طریق گذرگاه بیت حانون وارد نوار غزه شد. سفر این هیئت در چارچوب تلاش برای آرام کردن اوضاع در نوار غزه صورت گرفته است.

خبرنگار آناتولی گزارش داد که این هیئت چهار نفره قرار است با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار کند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که این سفر می‌تواند به تحقق آشتی فلسطین و فراهم کردن زمینه برای عملی شدن تعهدات جامعه جهانی به منظور بهبود اوضاع معیشتی فلسطینیان به‌ویژه در نوار غزه کمک کند.

درگیری‌ها در کرانه باختری

امروز شهرک "عوریف" در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری صحنه درگیری بین نظامیان صهیونیست و ده‌ها فلسطینی بود که در پی این درگیری‌ها یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

شاهدان عینی گفتند که این درگیری‌ها پس از مقابله اهالی شهرک عوریف با ده‌ها شهرک‌نشین که قصد داشتند به مدرسه این شهرک حمله کنند صورت گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنج شنبه ۱۰ فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کرد. خبرگزاری فلسطینی معا اعلام کرد که دستگیری این افراد به بهانه مشارکت آن‌ها در راهپیمایی علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری صورت گرفته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: تحولات فلسطین تجهیزات نظامی اسرائیل مرز های غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۹۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک نظامی صهیونیست را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه از پای در بیاورند.

همچنین بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را در بیت حانون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در همین منطقه با حمله‌های خمپاره‌ای گردان‌های قسام مواجه شدند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر بیت حانون را با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

کد خبر 6085910

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند