Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر بسیج دانشجویی شهید «رضایی نژاد» اسدآباد با حضور طیب فریادرس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان، حجت الاسلام تیموری نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی، مرتضی اردلان مسئول بازرسی بسیج دانشجویی همدان، رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، مسئولین پایگاه‌های بسیج دانشجویی پایگاه‌های شهرستان اسدآباد در سالن جلسات دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی شهرستان اسدآباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیب فریادرس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در این مراسم بنیادی‌ترین راهبرد بسیج را جذب حداکثری و کادرسازی در تراز انقلاب اسلامی دانست، گفت: تنها راه برون رفت از بحران‌ها اعتقاد به رشد درون‌زا بر مبنای هویت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال ایجاد موجی از ناامیدی در بین مردم به خصوص نخبگان و جوانان جامعه است که اصلی‌ترین راه مبارزه با آن داشتن اعتقاد و حس راسخ به وجود دشمن است.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ «پیمان دیناروند»، «امیررضا شهبازی» به عنوان مسئول جدید دفتر بسیج دانشجویی شهید «رضایی نژاد» معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: تکریم و معارفه بسیج دانشجویی شهید رضایی نژاد اسدآباد انقلاب اسلامی فریادرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است



به گزارش خبرنگار ­خبرگزاری صداوسیما،، آقای جبلی امروز در مراسم قدردانی از عوامل ویژه برنامه های قرآنی کشور که از سوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس برگزار شد با قدردانی از حمایت های بی دریغ نمایندگان مجلس و فراکسیون ها و کمیسیون فرهنگی از رسانه ملی در تولید محتوای فاخر در بررسی برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: اگر رسانه ملی توفیقاتی در تولید برنامه های فاخر داشته است شریک اصلی ما نمایندگان مجلس بوده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است گفت: تجربه سال های گذشته نشان داد هر چقدر برنامه ها رنگ و بوی هویتی بخود بگیرند و به ابعاد و فرم ها توجه کنیم، برنامه ها بیشتر مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: افتخار ما این است که در دوره فعلی، صدا و سیما به برنامه های قرآنی شناخته می شود.

آقای جبلی همچنین از سازمان تبلیغات اسلامی به خاط همکاری با رسانه ملی و تولید کنندگان برنامه ها تشکر کرد.

در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با قدردانی از برنامه های قرآنی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان گفت: رسانه ملی در این ایام درخشید.

آقای قمی افزود: یکی از اتفاقات ماه مبارک رمضان این بود که تصور بین المللی و جهان اسلام در موضوع قرآنی درباره ما تغییر کرد.

در این مراسم معاونین صدا و سیمای رسانه ملی نیز گزارشی از فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان ارائه کردند.

همچنین شماری از عوامل برنامه های قرآنی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

چند تن از نمایندگان مجلس هم در سخنانی از اقدامات قرآنی رسانی ملی قدردانی کردند.

در پایان از ۷۸ نفر از عوامل برنامه های قرآنی صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد، آموزش و پرورش و شهرداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود