Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@08:50:44 GMT

سپاه پاسداران: رابطه با غرب مشکلی را حل نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۴۶۸

خرداد: معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:می توانیم با تولید ملی مشکلات را برطرف کنیم و تا زمانی که به دنبال روابط با غرب باشیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. 
بخ گزارش خرداد به نقل از مهر، سردار محمدرضا نقدی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف در مشهد اظهارکرد: امروز در حالی به ۴۰ سالگی انقلاب رسیده ایم که پیشرفت های زیادی داشته ایم و دشمنان ما از جمله آمریکا روز به روز ضعیف تر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کار به جایی رسیده که تمام سران دنیا در سازمان ملل به سخنان رئیس جمهور آمریکا می خندند اما وقتی مسئولان ما در مجامع جهانی حضور می یابند و سخنرانی می کنند حتی دشمنان کشور نیز به احترام ایران بلند می شوند. 
معاون فرهنگی سپاه پاسداران تصریح کرد:مشکل امروز کشور ساده‌ترین مشکلی است که در انقلاب داشته‌ایم و می توانیم با تولید ملی این مشکل را نیز برطرف کنیم و تا زمانی که به دنبال روابط با غرب باشیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. 
نقدی در ادامه به شکست های آمریکا طی سال های گذشته در کشور های مختلف اشاره و تصریح کرد: داعش با کمک آمریکایی ها توانستند ۹۰ درصد سوریه را اشغال کنند اما این کشور از دست تروریست ها آزاد شد و سعی کردند کردستان عراق را جایگزین کنند که در این توطئه نیز شکست خوردند. 
وی تاکید کرد: آمریکایی ها در فتنه ۸۸ نیز با تمام توان به میدان آمدند و در روز اول رئیس جمهور آمریکا از این حرکت حمایت کرد و  شورای همکاری خلیج فارس را نیز تحریک کردند تا یک جبهه عربی واحد علیه ایران راه بیندازند اما کار به جایی نبردند. 
 معاون فرهنگی سپاه پاسداران  گفت: طی سال های گذشته نیز دشمنان ایران هر بار عملیات ضدایرانی انجام دادند با پاسخ قاطع کشور مواجه شده و موشک ایران روی سرشان فرودآمده است.
نقدی در بخش دیگر ی از سخنان خود به ارائه دست آوردهای  انقلاب در خدمت رسانی به روستاها پرداخت و گفت: خانه های روستایی در رژیم گذشته  باچوب و سنگ ساخته شده بود و سوخت خانه ها نیز هیزم و فضولات حیوانی بود اما امروز ۷۴ درصد روستاها گازرسانی شده و تقریبا همه روستاهای بیش از ۱۰ خانوار دارای گاز و برق و آب هستند. برچسب ها: انقلاب اسلامی ایران ، سردار نقدی ، مشهد

منبع: خرداد

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سردار نقدی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، رییس جمهور چین بر اهمیت روابط پکن و واشنگتن تاکید کرد.

«شی جین پینگ» رییس جمهور چین روز چهارشنبه در دیدار با تجار اعلام کرد که ماهیت روابط چین و آمریکا نه تنها بر رفاه مردم هر دو کشور، بلکه بر آینده بشریت نیز تأثیرگذار است.

تلویزیون مرکزی چین به نقل از گفته رییس جمهور چین گزارش داد که همکاری یا مقابله چین و آمریکا رفاه مردم هر دو کشور و همچنین آینده و سرنوشت را متاثر می سازد.

رییس جمهور چین تاکید کرد که مادامی که دو طرف یکدیگر را به عنوان شریک بنگرند، به منافع یکدیگر احترام بگذارند، همزیستی مسالمت آمیز در پیش بگیرند و با یکدیگر همکاری کنند، روابط دو کشور بهبود خواهد یافت.

کد خبر 6063833

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • حوزه عمل سپاه با افزایش عمق نفوذ انقلاب پیچیده‌تر می‌شود