Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:48:12 GMT

فروش ارز در پایانه مرزی مهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۵۶۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 34 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خرید و فروش ارز در پایانه مرزی مهران انجام می شود.

طبق اعلام افراد حاضر که برای خرید و فروش حضور دارند، دینار با قیمت ۱۳ هزار تومان ارائه می شود.

کد خبر 4433938.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی ارز اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر یاسوج مشهد خبرگزاری مهر شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ماهی قرمز» خطر جدی برای محیط زیست

ایسنا/یزد رئیس حفاظت از محیط زیست شهرستان تفت ضمن اشاره به این‌ که گونه «ماهی قرمز» از کشور چین به ایران وارد شده و هیچ جایگاهی در سفره هفت سین اصیل ایرانی ندارد، اظهار کرد: رها سازی ماهی قرمز در زیستگاه‌های آبی تهدیدی جدی برای گونه‌های بومی و محیط‌ زیست است.

«مهدی زارع خورمیزی» در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به این‌ که در روزهای پایانی سال و با نزدیک شدن به عید نوروز، بازار خرید و فروش برخی گونه‌های جانوری بسیار داغ می‌شود، گفت: خرید و فروش این گونه‌ها باعث انقراض نسل و از بین رفتن تدریجی آن‌ها می‌شود.

وی افزود: متاسفانه گونه‌های سمندر لرستان، انواع لاک‌پشت‌های خشکی‌زی، انوع پرندگان آوازخوان، سنجاب‌های ایرانی و غیره از جمله گونه‌های وحشی هستند که در بازار سیاه خرید و فروش می‌شوند.

رئیس محیط‌زیست تفت در خصوص گونه‌های جانوری غیر بومی، اظهار کرد: انواع پرندگان زیتنی، طوطی‌سانان، انواع مارها و خزندگان و حتی برخی پستانداران همچون میمون از جمله گونه‌های جانوری غیر بومی هستند که خرید و فروش آن‌ها با نزدیک شدن به عید نوروز افزایش پیدا می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: خرید، فروش و نگهداری انواع گونه‌های جانوری، غیر قانونی بوده و انجام این کار جرم محسوب می‌شود.

وی در مورد گونه‌ ماهی قرمز نیز با بیان این که ماهی قرمز نوعی از خانواده کپورماهیان و گونه‌ای غیر بومی است، تصریح کرد: این ماهی از گونه‌های بومی چین است‌.

زارع خورمیزی با اشاره به این‌که ماهی قرمز از کشور چین وارد شده و هیچ جایگاهی در سفره هفت سین اصیل ایرانی ندارد، اظهار کرد: پرورش و خرید و فروش این گونه به لحاظ فنی و محیط زیستی دارای ایراداتی است‌.

وی افزود: رها سازی این گونه در زیستگاه‌های آبی طبیعی، عاملی خطرناک و تهدیدی جدی برای محیط زیست و گونه‌های بومی به شمار می‌آید.

رئیس محیط‌زیست تفت با اشاره به این‌ که گونه ماهی قرمز توانایی زادآوری و تولید مثل زیادی دارد، گفت: هنگامی که این گونه وارد زیستگاه‌های آبی کشورمان می‌شود، جمعیت گونه‌های بومی را تحت تاثیر قرار داده و خطر انقراض آن‌ها را به همراه دارد.

رئیس محیط‌زیست تفت در پایان با بیان این‌ که گونه ماهی قرمز، مشکلات بهداشتی را نیز برای انسان بوجود می‌آورد، گفت: این ماهی می‌تواند عامل تشدید حساسیت در کودکان مبتلا به آلرژی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید خودروی ژاپنی با ۸۰۰ میلیون / سوزوکی جیمنی ارزان به بازار رسید!
  • ازدحام جمعیت در پایانه مرزی مهران در آستانه سال نو + فیلم
  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • تردد بیش از ۳۲ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • خرید خودرو متوقف شد
  • چرا سرمایه‌گذاری روی سیم کارت ایده خوبی است
  • ۳۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان‌غربی جابه‌جا شده‌اند
  • حال و هوای بازار در آستانه سال نو
  • راهنمای استفاده از ورق استیل؛ ۸ نکته مهم در خرید و فروش ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶!
  • «ماهی قرمز» خطر جدی برای محیط زیست