Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفع نگرانی برانکو و هواداران پرسپولیس در مورد مصدومیت هافبک کلیدی!

طرفداری- کمال کامیابی نیا، هافبک پرسپولیس که در دیدار جام حذفی با نود ارومیه مصدوم شده بود با تلاش پزشکان کتفم جا افتاد تا مشکلی برای همراهی سرخ پوشان نداشته باشد. کامیابی نیا می‌گوید مشکل خاصی ندارد.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص آخرین وضعیت جسمانی‌اش بعد از مصدومیت از ناحیه کتف، گفت:

خدا را شکر مشکل خاصی ندارم و یک ساعتی است که از بیمارستان مرخص شدم، با تلاش پزشکان کتفم جا افتاد و مشکلی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از فارس، وی درباره اینکه چه زمانی به تمرینات اضافه می‌شود، افزود:

مشکل خاصی ندارم و از فردا در تمرین حضور پیدا می‌کنم و خدا را شکر مشکلی برای حضور در تمرینات و بازی‌ها ندارم و از هوادارانی که پیگیر حالم بودند قدردانی می‌کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم

به گزارش ورزش سه، هافبک باتجربه ذوب آهن پس از پیروزی مقابل آلومینیوم در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ضمن خوشحالی از پیروزی این تیم نسبت به آینده خوشبینانه صحبت کرد.

ویدئو: 330639

کامیابی‌نیا درباره شرایط فنی بازی با آلومینیوم گفت: بازی با فکر و هوشمندانه‌ای انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم، نیمه اول هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند و در نیمه دوم با صحبت‌هایی که سرمربی تیم با ما داشت توانستیم به بازی برگردیم و توانستیم تمام دستورات تاکتیکی را انجام دهیم و در دقایق پایانی گل بزنیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

کامیابی‌نیا نسبت به شرایط داوری این مسابقه اظهار نظر کرد و گفت: استادیوم خلوت است و این روی داوران تاثیر دارد، امروز داور مسابقه خوب قضاوت کرد و به او تبریک می‌گویم، امیدوارم داورها در بازی‌های بعدی مسلط باشند و هر تیمی که زحمت می‌کشد بتواند موفق باشد.

کامیابی‌نیا درباره دیدار حساس با تراکتور در جام حذفی گفت: باید خیلی خوب ریکاوری کنیم، تا فردا بردمان را جشن بگیریم و بعد از آن آماده مسابقه با تراکتور شویم و با تمرکز کامل به بازی با تراکتور برسیم، فکر می‌کنم بتوانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز باشیم.

دیگر خبرها

  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • بررسی مهم‌ترین عوامل کاهش آمار موالید
  • مهم ترین عوامل کاهش موالید/ از سبک زندگی تا مشکلات ژنتیکی
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • رضا درویش: مالکان جدید یک‌ بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است