Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:28:04 GMT

آیا آپارات فیلتر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۶۵۷

سایت آپارات با اینکه به طور رسمی در داخل کشور فعالیت می‌کند، اما فیلم‌ها و عکس‌هایی در این سایت وجود دارد که هیچگونه سنخیتی با قوانین داخلی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت آپارات در ایران شاید مهمترین سایت مرجع برای یافتن ویدیوهای مختلف است. تقریبا برای هر واژه‌ای که در آپارات سرچ کنید به پاسخی خواهید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجاست که در سایت آپارات تقریبا می‌توان هر نوع ویدیویی را پیدا کرد. برای مثال فایل‌های تصویری از آهنگ‌ها و اجراهای خوانندگانِ خارجیِ زن و مرد را می‌توان در آپارات یافت و دید.

در فقدان نظارت بر سامانه‌های VODحالا شاهد پدیده های تازه ای هستیم که هر روز در این سامانه‌ها قد علم می‌کنند. که پیش از این به این موضوعات پرداختیم.

به نظر می‌رسد که بر روی این سایت تقریبا هیچ نظارتی از سوی ارگان‌های مسئول وجود ندارد؛ چرا که در سایت آپارات می‌توان ویدیوی خیلی از خوانندگان خارجی و خوانندگان ایرانی مقیم خارج از کشور را یافت و دید.

آهنگ‌های لیدی گاگا در آپارات

البته این امکان وجود دارد که این ویدیوها را کاربران در این سایت آپلود کرده باشند، اما مسئولان این سایت باید نظارت کافی روی سایتشان داشته باشند. در عین حال ارگان ها مسئول در این زمینه هم باید نظارت‌شان را جدی‌تر کنند.اما مشخص نیست که چرا سایت آپارات تا این حد می‌تواند تخلف داشته باشد و کسی هم به آنها تذکری نمی‌دهد.

 

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس دی تاورنو، مالک سابق باشگاه بوردو، می‌گوید که چگونه در سال 2014 باشگاه در آستانه جذب زین‌الدین زیدان به‌عنوان مربی بود. او به اکیپ گفت که این انتقال تقریباً نهایی شده بود.

مالک سابق بوردو بین سال‌های 1999 تا 2018، در مصاحبه‌ با اکیپ گفت: «در آن مقطع زیدان هدایت تیم دوم رئال مادرید را بر عهده داشت. ما حرف زدیم و تقریبا توافق کردیم اگرچه زیدان برای من فقط یک گزینه موقتی بود، زیرا من جاه‌طلبی‌های دیگری داشتم. در نهایت ویلی سانیول هدایت تیم را بر عهده گرفت.»

رابطه قبلی زیزو با بوردو دلیلی برای فکر کردن به همکاری بود. او از سال 1992 تا 1996، بازیکن بوردو بود، قبل از اینکه برای یک دهه به یوونتوس و سپس به رئال مادرید برود.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کشف معمای هولدن کالفیلد: هویت‌جویی، انزواطلبی و صداقت‌گرایی
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازیگوشی‌های خیلی بامزه یک پاندا / حیوانی که تقریبا منقرض شده بود (فیلم)
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود