Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تئاتر - مهناز افشار در توئیتی که ساعاتی قبل منتشر کرد به یک خبر کذب واکنش نشان داد. او چنین گفته ای را با استناد به یک سند ساده رد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها تئاتر بینوایان حسابی خبرساز است و مدام به این کار نمایشی حمله می شود. قیمت بالای بلیت این کار و استفاده از ستاره های زیاد برای شان حاشیه های بسیاری ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اما این است که در حین حمله به این نمایش ، گروهی از رسانه ها به مهناز افشار تاخته بودند و ادعا کرده بودند او از این نمایش درآمدی 30 میلیون تومانی برای هر شب دارد که یک رقم چشمگیر است.

مهناز افشار که البته این روزها نه در تهران بلکه در گرگان و فیلمبرداری فیلم جدید محسن تنابنده است در واکنش به این خبر با انتقاد جدی از این شایعه و رسانه های منتشر کننده آن نوشته است:«اصلا من در تئاتر بینوایان بازی نمی کنم که بخواهم دستمزد 30 میلیون تومانی برای هر شب بگیرم!»

4141

 

 

کلید واژه‌ها : تئاتر خصوصی - مهناز افشار - تئاتر -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر خصوصی مهناز افشار تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیدای ورامین، پس از پیروزی توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد

سخنگو شورای نگهبان گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به دور دوم کشیده و آرای مهدی زمانی افشار ابطال شد.
 
بر اساس اعلام رسمی سخنگوی شورای نگهبان انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به دوره دوم کشید شد.
 
وی گفت: براساس ماده ۶۵ قانون مجلس شورای اسلامی و بررسی اسناد و گزارشات رسیده نفر دوم آقای علی خزایی و نفر سوم آقای حسین نوش آبادی به دور دوم راه یافتند.
 
بر این اساس و اعلام رسمی شورای نگهبان آرای آقای مهدی زمانی افشار که ۳۰۴۶۳ بوده ابطال شد و از چرخه انتخابات خارج شد.

منبع: فارس

tags # انتخابات مجلس ، شورای نگهبان سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • ازم نپرس ؛ قاسم افشار
  • کاندیدای ورامین، پس از پیروزی توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد
  • جشن گل سه امتیازی خاص بود (عکس)
  • فراخوان نخستین جشنواره «اتقان» منتشر شد
  • «بینوایان» با حضور ۴۰ بازیگر تئاتر و سینما صوتی شد
  • قبرهای لاکچری در قم!/ عکس
  • فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی هنری «اتقان» منتشر شد
  • اولین سوت مهناز ذکایی پس از حاشیه‌های جنجالی دربی
  • واکنش رسانه‌های اسرائیلی به تهدیدات گالانت در خصوص بازگرداندن لبنان به عصر حجر
  • واکنش سخنگوی شورای نگهبان به عکس و فیلم هایی که به قصد زیرسوال بردن انتخابات منتشر شد | ببینید