Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیرکل محیط زیست گلستان از دستگیری ۵ نفر درارتباط با حادثه شهادت و زخمی شدن محیط بانان پارک ملی گلستان خبرداد.

امیر عبدوس مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: در حادثه Incident بین محیط بانان گلستانی و شکارچیان غیرمجاز در منطقه سولگرد پارک ملی گلستان، ۵ نفر دستگیر شدند که یکی از دستگیرشدگان در حادثه حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شکارچیان بومی اطراف پارک ملی گلستان شناخته شده و بر این اساس، این افراد با شکارچیان منطقه در ارتباط هستند.

امیر عبدوس افزود: با همکاری نیروی اطلاعاتی و امنیتی استان گلستان و نیرو‌های امنیتی خراسان شمالی، و عملیات گسترده هوایی و زمینی در منطقه همچنین از دستگیرشدگان ۴ قبضه اسلحه قاچاق Contraband نیز کشف شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این حادثه در حوزه قضایی استان خراسان شمالی به وقوع پیوست، متهمین تحویل پلیس Police آگاهی استان خراسان شمالی شدند.

مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: پرونده در دستگاه قضایی خراسان شمالی تشکیل و عنوان مجرمانه مظنونین باید تایید شود.

وی گفت: نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی همچنان در حال تلاش برای شناسایی و دستگیری مظنونین دیگر هستند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام دردناک نامزد حسود برای مرد جوان+عکس ناتاشا بریدن گوش و دُم سگ پس از آزار شوم در پارک + عکس مغازه ای در قرچک بجای شیرماهی کوسه می فروخت! عکس حسن چپقی لحظاتی قبل از اعدام سرقت مسلحانه از بانک صادرات با لباس زنانه جزییات کتک خوردن 2 پلیس راهور از 4 اوباش! / اطلاعیه ناجا+ فیلم لحظه حمله ملکه زیبایی عراق از ترس جانش به اردن گریخت! + عکس این3 مرد مخوف تاج محمد را شهید کردند / در گرگان رخ داد! تجاوز به 8 زن با برنامه صیغه یابی+عکس تجاوز نگهبان ساختمان به زن 25 ساله! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی این پسر شیک پوش را می شناسید!؟ / او با دختران بی حیایی می کرد! +عکس اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! قتل عام وحشتناک دیگر در تهران + عکس و جزئیات مرد آبادانی قابلمه غذای همسایه را به خاطر گرسنگی بچه هایش دزدید ! قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident قاچاق Contraband پلیس Police محیط زیست حادثه دستگیری پارک گلستان عکس قتل مرد ایران روزنامه دختر زن عربستان جسد اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، فاطمه زارع اظهار داشت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آن‌ها اقدام و قراراست با حفر چاه های متعدد و سایر راهکارها رفع گردد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و‌ برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماندهای مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

 

دیگر خبرها

  • باز باران، با طراوت بهاری
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • خراسان شمالی لرزید
  • جزییات حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز/ یک پزشک: مسمومیت با «متانول» نبوده/ هیچ‌کس به کما نرفته؛ خبر نارسایی کلیوی چند تن دیگر کذب است؛ این اشخاص به درخواست خودشان دیالیز شدند
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست