Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:انتشار تصاویری از یک مقام عالی‌رتبه سازمان حفاظت از حیات وحش ایالت آیداهو در حال شکار، واکنش‌های اعتراض‌آمیز بسیاری را به ویژه در میان همکارانش به همراه داشت و سرانجام کار را به جایی رساند که فرماندار این ایالت از وی خواست استعفای خود را تقدیم کند.

به گزارش سی‌ان‌ان، ماه گذشته، بلیک فیشر، یکی از مقامات عالی‌رتبه سازمان حفاظت از حیات وحش ایالت آیداهو ۱۲ عکس از شکار‌هایی را که در سفر اخیرش به نامیبیا انجام داده بود برای برخی از دوستان و همکارانش ارسال کرد: تصاویری از شکار دستکم ۱۴ جانور از جمله آهو (impala)، بزکوهی (antelope)، کَلِ آب‌دوست (waterbuck)، گوزن آفریقایی (kudu)، گراز (warthog)، تیزشاخ (oryx)، گاو کوهی (eland)، زرافه، پلنگ و از همه مورد توجه‌تر، ۴ بابون که همه توسط فیشر و همسرش کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیشر در متنی که به همراه این تصاویر برای مخاطبانش ارسال کرده، با افتخار از کشتن Killing یک خانواده بابون نوشته و توضیح داده بود: روز اول، همسرم مایل بود شکار کردن من را ببیند تا حضور در آفریقا را حس کند. به همین دلیل یک خانواده بابون را کشتم و همسرم به سرعت حسی که می‌خواست را به دست آورد.

این تصاویر به همراه توضیحات بی رحمانه فیشر، واکنش‌های اعتراض‌آمیز بسیاری را به ویژه در میان مسئولان حیات وحش ایالت آیداهو به همراه داشت و سرانجام کار را به جایی رساند که بچ اوتر، فرماندار این ایالت از فیشر خواست استعفای خود را تقدیم کند.

فرماندار آیداهو با بیان اینکه روز دوشنبه، به دستور وی، فیشر، استعفای خود را تقدیم کرده می‌گوید: از تمام کارکنان دولتی ایالت آیداهو، انتظارات بالایی دارم و توقع دارم از استاندارد‌های مورد نظر برخوردار باشند، اما فیشر لایق خدمت در دولت ایالتی آیداهو نبود.

فرد تروی، که پیشتر سمت فیشر را بر عهده داشته هم در واکنش به تصاویر کشتار حیات وحش توسط فیشر ابراز تاسف کرده و نوشته: نمی‌توانم بپذیرم که موهبت خدمت به عنوان یک مقام عالی‌رتبه در سازمان حفاظت از حیات وحش آیداهو نصیب کسی شود و او بتواند به کشتار بی‌رحمانه گونه‌های جانوری از جمله یک خانواده بابون افتخار کند.

تصویر کشتار خانواده بابون که در آن، کوچکترین عضو این خانواده با لاشه‌ای خونین به لاشه دیگر اعضای خانواده تکیه داده شده، به همراه جملات مشمئزکننده فیشر، بیشترین واکنش‌های اعتراض‌آمیز را در میان عکس‌هایی که وی با افتخار منتشر کرده، به خود اختصاص داده است.

فیشر در واکنش به این اعتراضات می‌گوید: من و همسرم تمام جانوران را به صورت قانونی شکار کرده‌ایم؛ نه تخلفی مرتکب‌شده‌ایم و نه اقدامی منافی اخلاق.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام دردناک نامزد حسود برای مرد جوان+عکس ناتاشا بریدن گوش و دُم سگ پس از آزار شوم در پارک + عکس مغازه ای در قرچک بجای شیرماهی کوسه می فروخت! عکس حسن چپقی لحظاتی قبل از اعدام سرقت مسلحانه از بانک صادرات با لباس زنانه جزییات کتک خوردن 2 پلیس راهور از 4 اوباش! / اطلاعیه ناجا+ فیلم لحظه حمله ملکه زیبایی عراق از ترس جانش به اردن گریخت! + عکس این3 مرد مخوف تاج محمد را شهید کردند / در گرگان رخ داد! تجاوز به 8 زن با برنامه صیغه یابی+عکس تجاوز نگهبان ساختمان به زن 25 ساله! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی این پسر شیک پوش را می شناسید!؟ / او با دختران بی حیایی می کرد! +عکس اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! قتل عام وحشتناک دیگر در تهران + عکس و جزئیات مرد آبادانی قابلمه غذای همسایه را به خاطر گرسنگی بچه هایش دزدید ! قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سفر کشتن Killing فرماندار حیات وحش آفریقا عکس جنجال عکس قتل مرد ایران روزنامه دختر زن عربستان جسد اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان

حاکم اقلیم دارفور نیروهای واکنش سریع را متهم کرد که به دنبال تاسیس دولت جدیدی در غرب سودان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای واکنش سریع از پنج ایالت اقلیم دارفور ( غرب سودان ) بر چهار ایالت آن ( جنوب، شرق، مرکز و غرب) سیطره دارند و اکنون می‌کوشند بر مرکز ایالت دارفور شمالی ( شهر فاشر) تسلط پیدا کنند اما با مقاومت نیروهای ارتش سودان روبرو هستند.

« منی ارکو مناوی» حاکم اقلیم دارفور در صحفه شخصی خود در فضای مجازی ( ایکس – توئیتر سابق ) نوشت: نیروهای واکنش سریع با گسترش حوزه سیطره خود برای ترسیم مرزهای دولت جدید در غرب سودان ادامه می‌دهند و همانطوری که برنامه ریزی کرده‌اند این دولت در سایه سکوت به رسمیت شناخته خواهد شد.

به نوشته روزنامه سودان تریبون، وی با اشاره به حمله نیروهای واکنش سریع به منطقه «ملیط» واقع در 56 کیلومتری مرکز ایالت دارفور شمالی  نوشت: هدف از این حمله تنگ تر کردن حلقه محاصره شهر تاریخی فاشر است تا از این طریق اجازه ندهند مواد کالاهای ضروری به دست ساکنان این شهر برسد و آنان مجبور به پذیریش همزیستی با نیروهای واکنش سریع بشوند.

ارتش سودان: مزدورانی از چاد و سودان جنوبی به اسارت درآمدند

نیروهای واکنش سریع در هفته گذشته طی یک نبرد سنگین علیه نیروهای متحد ارتش توانستند بخشداری منطقه ملیط را به تصرف خود در بیآورند.

گروه‌های مسلح سودانی که توافقنامه صلح با خارطوم را در سال 2020 در پایتخت سودان جنوبی امضاء کرده‌اند در نبرد با نیروهای واکنش متحد ارتش سودان هستند.

بر اساس این توافقنامه بایستی شبه نظامیان گروه‌های مسلح در ارتش سودان ادغام شوند و گروه‌های مزبور در ساختار قدرت شرکت داشته باشند.

ملیط دارای موقعیت راهبردی است که تصرف کامل توسط نیروهای واکنش سریع، ارسال کمک‌های بشردوستانه به افراد آسیب دیده از درگیری‌های نظامی در دارفور قطع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • رمزگشایی از ویدئوی جنجالی از سه حیوان وحشی در شرق تهران | این حیوانات گرگ هستند؟!
  • ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی
  • کسب رتبه نخست فارس در حوزه کشفیات صید و شکار / افزایش ۹ درصدی کشفیات محیط زیست