Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:21:24 GMT

چرا فدراسیون کشتی یورو 10 هزار تومانی نگرفت؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۷۸۸

چرا فدراسیون کشتی یورو 10 هزار تومانی نگرفت؟

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: اگر می‌دانستیم که قرار است درنهایت یورو را به چنین نرخی به ما بدهند، اصلا این روال را طی نمی‌کردیم.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پیش از این اعلام شده بود ارز ثانویه با قیمت هر یورو 10 هزار تومان به فدراسیون ها برای اعزام های بین المللی پرداخت می شود؛ اعضای تیم ملی کشتی آزاد در حالی راهی مسابقات جهانی 2018 در مجارستان شدند که در دقیقه نود ارز ثانویه با قیمت هر یورو 13 هزار تومان به آنها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید بنی تمیم، نایب رییس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: توضیحاتی  که از کارشناسان بانک مرکزی بابت اختصاص یورو 13 هزارتومانی به کشتی دادند، قانع کننده نبود. آن‌چه مشخص بود مسئولان وزارت ورزش تلاش خود را کردند؛ اما این امر متاسفانه با عدم همکاری بانک مرکزی محقق نشد.


وی ادامه داد: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ایراد از جای دیگری است و اصلا ورزش در اولویت امور نیست.


وی در مورد اینکه اگر قرار بود درنهایت بانک مرکزی به جای یورو 10 هزار تومانی، یوروی 13 هزارتومانی به کشتی اختصاص دهد دیگر چه نیازی به این همه پیگیری بود، اظهار داشت: همین‌طور است. در واقع ما یورو را خریدیم و اختصاصی در کار نبود. ضمن اینکه ما معادل ریالی ارز مورد نیازمان را هم به حساب بانک مرکزی واریز کرده بودیم و اگر می‌دانستیم که قرار است درنهایت یورو را به چنین نرخی به ما بدهد، اصلا این روال را طی نمی‌کردیم.


بنی تمیم تصریح کرد: ورزش در اولویت بانک مرکزی برای اختصاص ارز ثانویه قرار ندارد و اگر روال به این شکل ادامه داشته باشد، من مطمئنم که همه رشته‌های ورزشی برای دریافت ارز ثانویه به مشکل خواهند خورد.
 وی تاکید کرد:گویا اخیرا دستور‌العمل جدیدی در خصوص دریافت ارز ثانویه به بانک مرکزی ابلاغ شده اما شاید زیرمجموعه ها چندان در جریان آن نیستند.


بنی تمیم خاطر نشان کرد: کشتی اولین فدراسیونی بود که برای دریافت ارز ثانویه اقدام کرد. به همین خاطر خیلی ما را به بی‌راهه بردند. مسیری را که به گفته خودشان برای دریافت ارز طی کرده بودیم اشتباه عنوان کردند و گفتند از فلان جا نامه بیاورید. نامه آوریم، گفتند حساب ارزی باز کنید. حساب ارزی باز کردیم گفتند حساب ارزی یورویی باز کنید. خلاصه بعد از کلی رفت و آمد و کاغذبازی ارز 13 هزار تومانی گرفتیم.


وی گفت: ارز مورد نیاز ورزش در طول سال کاملا مشخص است. بنابراین خیلی راحت می‌شود این مبلغ را حساب کرد و تحویل وزارت ورزش داد تا فدراسیون‌ها و وزارت ورزش‌ را این قدر اذیت نکنند و باعث ایجاد تنش و تخریب روحیه ورزشکاران، کادرفنی و علاقه‌مندان به ورزش نشوند.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • تصمیم جدید درباره سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد