Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز شاهین فتحی با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده سمنان گفت: بعد از ظهر امروز ساعت ۷:۲۰ یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان-دامغان و در گردنه آهوان واژگون شد که 43نفر در این حادثه مصدوم و یک نفر فوت شدند.
وی ادامه داد ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات برای انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کشته های اتوبوس به دو نفر افزایش یافت

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا نیز در گفت و گو با ایسنا؛ افزود: برابر گزارشات اولیه یک دستگاه اتوبوس ولوو حوالی ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه در کیلومتر ۶۳ محور دامغان - سمنان با ۴۴ مسافر واژگون شد.
وی افزود: در پی این حادثه متاسفانه تا کنون ۲ تن کشته و تعدادی مجروح شدند.
به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اتوبوس مذکور از مشهد به سمت کرمانشاه در حال حرکت بود که دچار این سانحه شد.
وی تصریح کرد: برابر نظر اولیه کارشناسان پلیس راه استان تخطی از سرعت مطمئنه علت این حادثه بوده است اما بررسی های تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 واژگونی اتوبوس جاده سمنان شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر 2 کشته و 42 زخمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس جاده سمنان شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر 2 کشته و 42 زخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید