Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@03:20:02 GMT

بازیکن پرسپولیس مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۸۱۴

در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، تیم های پرسپولیس تهران و نود ارومیه  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند با نتیجه یک بر صفر و گلزنی محمد انصاری به پیروزی برسند. در این دیدار که حدود ۵ هزار نفر از نزدیک شاهد تقابل سرخپوشان پایتخت و شاگردان بیات لو بودند، ۲ ستاره پرسپولیس به نام های کمال کامیابی نیا و گادوین منشا دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا در نیمه دوم کمال کامیابی نیا از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و جای خود را به حمید طاهرخانی داد. البته مصدومیت او جدی نیست و پس از حضور در بیمارستان اعلام کرد، مشکل خاصی ندارد و فردا ( جمعه ) در تمرینات حضور خواهد داشت اما نگرانی و خبر بد برای هواداران سرخپوش مصدومیت گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای این تیم است. او در دقیقه 89 جای خود را به محسن ربیع خواه داد و پس از پایان بازی، سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس بیان کرد که این بازیکن دچار مصدومیت شده است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید در حساس ترین مسابقه سال، یک آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر بروند و تاکنون غیبت حسین ماهینی قطعی است و هواداران و کادرفنی باید امیدوار باشند تا کامیابی نیا، امید عالیشاه و گادوین منشا به بازی با السد برسند.

سرخپوشان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد به پیروزی یک بر صفر رسیدند و حالا باید در بازی برگشت، یک آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم بروند.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس جام حذفی رقابت فوتبال ایران ورزشگاه آزادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند