Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، در پی بروز آتش سوزی در مخزن زیر زمینی گاز طبیعی در سانفرانسیسکو هزاران نفر از ساکنان این مناطق ناگزیر شدند منازل خود را ترک کنند.
این در حالی است که گروه های امداد و نجات شرکت نفتی شورون آمریکا به منظور جلوگیری از انفجار، عملیات پیشگیری و پاکسازی را در منطقه آتش سوزی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقامات امور مقابله با حوادث غیرمترقبه با صدور حکمی تخلیه 4000 نفر از ساکنان 1400 واحد مسکونی در نزدیکی خط لوله در شهر بی پوینت کالیفرنیا را خواستار شدند.
کاری ویجز سخنگوی شورون گفت: نیروهای امدادی در عملیات شب گذشته، مناطق آتش سوزی اطراف خط لوله گاز را پاکسازی کردند و عملیات تزریق نیتروژن که سبب خاموش کردن شعله های آتش در مخزن می شود با موفقیت انجام شد.
براساس اظهارات ترنس کری دستیار رئیس منطقه کانترا کاستا، آتش سوزی در ساعت 6 غروب روز گذشته در نزدیکی خط لوله روی داد که ماموران آتش نشانی با سرعت موفق شدند شعله های آتش را کنترل و خاموش کنند.
این در حالی است که نیم ساعت پس از بروز حادثه، در نزدیکی مخزن زیرزمینی که به عنوان انبار خط لوله است آتش سوزی درگرفت.
کری خاطر نشان کرد، بنا بر حساسیت و وقوع خطرات احتمالی در منطقه آتش سوزی و به منظور جلوگیری از بروز تلفات انسانی قرار شد ساکنان این مناطق تا حریم هشتصد متری محل وقوع آتش سوزی منازل خود را ترک کنند.
گزارش ها حاکی است، بسیاری از ساکنان منطقه ترجیح دادند شب گذشته را در داخل خودروهای خود که در پارکینگ پارک شده بود بخوابند و برخی دیگر نیز در پارک ها شب را به صبح برسانند.
مقامات محلی سانفرانسیسکو ابراز امیدواری کردند چند ساعت پس از خاموش شدن شعله های آتش مردم بتوانند به منازل خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سانفرانسيسکو مخزن گاز ترک منازل آمريکا آتش سوزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز گذشته دادگاه عالی ایالتی در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا، رسیدگی به پرونده‌ای را درباره وضع افراد بی خانمان شروع کرد. همزمان با برگزاری جلسه دادرسی، صد‌ها نفر از فعالان آمریکایی در مقابل ساختمان دادگاه تجمع کردند. تجمع کنندگان با برپایی راهپیمایی و تجمع، حمایت خود را از افراد بی خانمان نشان دادند. آنها توجه ویژه دولتمردان را به وضع افراد بی خانمان خواستار بودند.
یک شهروند آمریکایی گفت: بی خانمان بودن، جرم نیست. افراد بی خانمان به خانه و حمایت نیاز دارند. جریمه کردن آنها و مجازات آنها، سبب نمی‌شود آنها سرپناه داشته باشند بلکه باعث می‌شود مشکل بدتر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راهپیمایی کنندگان نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «جنگ با افراد فقیر را متوقف کنید». «با فقر مقابله کنید و نه با فقرا»

شهروند آمریکایی دیگری در این باره گفت: به نظرم، رای صادرشده در دادگاه قبلی درباره افراد بی خانمان، یک حکم غیرعادی و بیرحمانه است. با این رویه، افراد محکوم شده کارت شناسایی و حمایت‌های دارویی و ارتباط با اعضای شبکه‌های محلی را از دست می‌دهند که می‌توانند به آنها کمک کنند. چرا باید این کار را کرد؟ چرا باید فرد را جایی فرستاد که هیچ تعلقی به آنجا ندارد؟ باید آنها را در جایی قرار دارد که حس خوبی داشته باشند و از این راه، بتوان به حل مشکل کمک کرد.

 

دیگر خبرها

  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • توسعه همکاری‌های منطقه ای ایران در جهت تبدیل شدن به‌هاب گازی منطقه