Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@17:00:34 GMT

رامین وقتی مست می شد زنش را با بهزاد تنها می گذاشت!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۸۷۰

حوادث رکنا: المیرا در حالی که شوهر داشت با پرسه زنی در مهمانی های شبانه به دام فساد افتاد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رامین، جوان 23 ساله با حضور در دادگاه خانواده گفت: اولین بار المیرا را در پارتی شبانه یکی از دوستانم دیدم و مجذوب نگاه های عاشقانه اش شدم. او دختر 19 ساله ای بود که برای تحصیل در دانشگاه از شهرستان آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد ادامه داد: آن شب وقتی دیدم المیرا از دوستانش فاصله گرفته، به او نزدیک شدم و این گونه روابط دوستانه من و او آغاز شد. خانواده ام که از دوستی های قبل از ازدواج هراس داشتند و می ترسیدند موجب آبروریزی برای آن ها شوم وقتی از ماجرای آشنایی من و المیرا مطلع شدند اصرار کردند که با یکدیگر ازدواج کنیم.

وی بیان کرد: بعد از ازدواجمان نیز به این کارها ادامه دادیم. با آن که دخترم به دنیا آمده بود اما باز هم به همراه دوستانمان تا سپیده دم به تفریح، قلیان کشی، کارت بازی و پارتی و... می پرداختیم. در یکی از همین مهمانی Party ها بود که متوجه شدم المیرا زمانی که من مست شدم با یکی از دوستانم به نام بهزاد به اتاق خواب رفت و با او...

رامین اضافه کرد: بخاطر اینکه حق طلاق و حضانت فرزندم با او بود دهان باز نکردم اما زمانی که فهمیدم ارتباط های کثیف او با بهزاد به خانه ام نیز کشیده شده است دیگر نتوانستم تحمل کنم و با او درگیر شدم.

مرد جوان خاطرنشان کرد: پس از آن هم سوار خودرویی شد که من برایش خریده بودم. چند روز بعد از دادگاه با من تماس گرفتند و خبر دادند که المیرا از من جدا شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این موشک بالستیک ایران تن سعودی ها و اسرائیلی ها را به لرزه در آورد + تصاویر اقدام دردناک نامزد حسود برای مرد جوان+عکس ناتاشا بریدن گوش و دُم سگ پس از آزار شوم در پارک + عکس مغازه ای در قرچک بجای شیرماهی کوسه می فروخت! عکس حسن چپقی لحظاتی قبل از اعدام سرقت مسلحانه از بانک صادرات با لباس زنانه جزییات کتک خوردن 2 پلیس راهور از 4 اوباش! / اطلاعیه ناجا+ فیلم لحظه حمله ملکه زیبایی عراق از ترس جانش به اردن گریخت! + عکس تجاوز به 8 زن با برنامه صیغه یابی+عکس تجاوز نگهبان ساختمان به زن 25 ساله! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی این پسر شیک پوش را می شناسید!؟ / او با دختران بی حیایی می کرد! +عکس قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents مهمانی Party اخبار حوادث بازی ترک تماس تلفنی مجتمع مسکونی من عکس قتل مرد ایران روزنامه زن دختر عربستان اعدام جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی که شاخه‌های گل بوی تقدیر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مردم ایلام در حرکتی خودجوش با اهداء شاخه‌های گل و دست نوشته‌هایی از کارکنان نیروی انتظامی تقدیر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • وقتی که شاخه‌های گل بوی تقدیر می‌دهند
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • فیلم «آنیتا، گمشده در اخبار» واجد شرایط حضور در رقابت اسکار شد
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • وقتی دیوید فینچر ۷ ساله کتاب «سینما به روایت هیچکاک» را روی میز پدرش دید