Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، رحیم شهرتی ‌فر، افزود: دولت در حال انجام وظایف خود می‌ باشد و هر کاستی هم که وجود داشته باید جبران شود، اما چنانچه بخش خصوصی و مردم به صورت مکمل در کمک‌ رسانی حضور نداشته نباشند، کارها ناقص خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه نوع و نحوه مشارکت های مردمی در تبریز شرایط متفاوتی دارد، افزود: به این مساله که مشارکت مردمی در آذربایجان و تبریز ریشه ‌دار است، واقفیم؛ البته بدون گدا بودن این شهر به دلیل مشارکت‌ و عملکرد گذشتگان می‌ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرتی فر با بیان اینکه شورای مشارکت شهرستان‌ها باید فعال شوند، یاداور شد: توانمند سازی افراد تحت پوشش بهزیستی باید در اولویت باشد تا به جای هزینه کرد، سرمایه گذاری برای این افراد رخ دهد.

وی به ظرفیت خیرین خارج از کشور اشاره کرد و گفت: بانک اطلاعات برای این خیرین مورد نیاز است تا تبریزی‌ها و آذری زبانانی که در سراسر دنیا افراد موفقی هستند، شناسایی و اطلاعات شان ثبت شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از عملکرد پاره ای از موسسات خیریه، گفت: متاسفانه بعضی از این موسسات برای خود دکان باز کرده اند که باید هیات نظارت بر سمن‌ها باید به این مساله رسیدگی کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است

بهزاد محمدی خلفلو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در دولت مردمی آیت الله رییسی جای جای استان اردبیل به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده و از شمال تا جنوب این استان ساخت و تکمیل واحدهای آموزشی در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دو نوبت تجهیزات آموزشگاهی و هنرستانی تهیه و توزیع شده که در مجموع ۴۱ میلیارد تومان برای خرید و تهیه این تجهیزات آموزشی و هنرستانی هزینه شد و در ابتدای سالتحصیلی و اسفندماه این امکانات و تجهیزات در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزان از این تجهیزات و امکانات به بهترین شکل استفاده کنند، افزود: وضعیت مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل در سال جاری اعم از تعهدات، میزان تحقق و سهم مشارکت های مردمی در فضاهای تحویلی سال گذشته مطلوب است و استان اردبیل به وجود خیرین مدرسه ساز ایثارگر به خود می بالد و همواره از چهره هایی همچون مرحوم علیپور در سطح ملی و حتی بین المللی به نیکی یاد می شود.

محمدی خلفلو ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد مدارس احداثی در استان اردبیل خیرساز است ما تلاش کردیم تا پروژه های نیمه تمام خیرساز را با تزریق اعتبارات دولتی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم و برای سال آینده نیز چنین هدفگذاری انجام شده تا با ارتقای مشارکت خیرین و احداث پروژه ها از محل مسئولیت اجتماعی نهادهای مختلف بتوانیم کمک کار نظام تعلیم و تربیت باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۷۳ پروژه خیرساز در سطح استان در حال اجراست و تعدادی از خیرین نیز در کنار ساخت مدرسه در مناطق پرتراکم دانش آموزی در خرید تجهیزات و امکانات آموزشی نیز آستین همت بالا زده اند تا بتوانند رضای الهی را کسب کنند.

کد خبر 6063625

دیگر خبرها

  • دولت باید مسیرهای تولید را آسان کند
  • جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند
  • مشارکت بیش از۲۵۰ نفر در طرح مردمی حفاظت از یوز ایرانی در نوروز ۱۴۰۳
  • مشارکت‌های مردمی تنها راهکار در رونق بازار مسکن خواهد بود
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • افزایش تولید ملی با مشارکت مردم از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی
  • رییسی: خیرین شریک راهبردی دولت هستند