Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:51:30 GMT

خبر خوب برای کلوپ؛ بازگشت ستاره‌های مصدوم(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۸۸۵

در آستانه دیدار مقابل هادرسفیلد، تمرین لیورپول با حضور محمد صلاح، ویرژیل فن دایک و جیمز میلنر برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در آخرین دیدارش در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی به تساوی 1-1 رسیده بود و در آن دیدار جیمز میلنر از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده بود.

پس از او، این محمد صلاح بود که در دیدار تیم ملی مصر مقابل سوازیلند از ناحیه ران مصدوم شد و در مصدومیت ویرژیل فن دایک در پیروزی 3-0 هلند برابر آلمان، نگرانی یورگن کلوپ را بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این پایان بدشانسی های لیورپول نبود و نبی کیتا و سادیو مانه نیز در اردوی تیم های ملی کشورشان دچار اسیب دیدگی شدند و حتی مانه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

همین مسئله باعث نگرانی هواداران این تیم برای دیدار مقابل هادرسفیلد شد اما در تمرین امروز قرمزها، فن دایک، میلنر و صلاح حضور داشتند که نشان می داد مصدومیت را پشت سر گذاشته اند و مشکلی برای همراه لیورپول در دیدار روز شنبه ندارند.

 

 

 

 

 

لیورپول محمد صلاح ویرجیل فن دایک جیمز میلنر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول محمد صلاح ویرجیل فن دایک جیمز میلنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

به گزارش "ورزش سه"، شانس‌های لیورپول برای خلق خداحافظی باشکوه برای یورگن کلوپ یکی پس از دیگری از بین می‌روند. امشب نوبت دربی مرسی‌ساید و جدال با اورتون بود. آخرین دربی کلوپ.

در این بازی لیورپول شانسش را برای قهرمانی از دست داد. فقط یک شگفتی بزرگ می‌تواند مانع از این شود که یورگن کلوپ آخرین فصلش در لیورپول را با ناکامی به پایان برساند.

پیروزی دو گله برای اورتون. دومین برد در ۱۴ سال گذشته مقابل همسایه قرمزپوش. هواداران میزبان در دقایق پایانی خواندند: «شما لیگ را در گودیسون پارک از دست دادید.»

تیم دایش از ابتدا تهاجمی بود و برد می‌خواست. سریع‌تر و هیجانی‌تر از رقیب. دقیقه ۶، پاس هریسون به کالورت لوین، برخورد با آلیسون بکر و پنالتی برای اورتون. البته وی‌ای‌آر به کمک آمد و به دلیل آفساید مهاجم انگلیسی پنالتی کنسل شد.

لیورپول در دردسر بزرگی گیر افتاده بود. آنها توانایی غلبه بر عطش اورتون را نداشتند. جو وحشتناک گودیسون پارک باعث شده بود خبری از لیورپول همیشگی نباشد. شب خوبی برای لیورپولی بودن نبود. حتی بازیکنان لیورپول هم برای حریف بازی می‌کردند. کمتر از نیم‌ساعت پس از شروع بازی کلکسیونی از اشتباهات از اندی رابرتسون تا کورتیس جونز، الکسیس مک‌آلیستر و آلیسون بکر به جرد برنتویت کمک کردند تا گل اول را به ثمر برساند.

بلافاصله پس از آن زمین اورتون قفل شد. آنها از میانه میدان تا دروازه خودی دفاع می‌کردند و به لیورپول اجازه نمی‌دادند حمله کند. داروین در دقیقه ۳۵ و دیاز در دقیقه ۴۳ به گل تساوی نزدیک بودند اما خبری از گل نبود و گودیسون پارک ساکت نشد.

در نیمه دوم هم اتفاق جدیدی رخ نداد و این اورتون بود که با ضربه سر مثال‌زدنی کالورت لوین که ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند، به گل دوم رسید.
جو ورزشگاه مانند بازی هفته قبل برابر آتالانتا در برگامو به ضرر لیورپول بود و آنها قدرت بازگشت به بازی را نداشتند. بازی با دو گل اورتون تمام شد.

لیورپولی‌ها حالا در وضعیت عجیبی گرفتار شده‌اند. چیزی که حتی فکرش را هم نمی‌کردند. از آرسنال ۳ امتیاز کمتر هستند و منچستر سیتی در حالی‌که فقط دو بازی کمتر دارد، فقط یک امتیاز عقب است.

لیورپولی‌ها روحیه‌شان را از دست داده‌اند، لیگ را هم همینطور. فقط معجزه می‌تواند دوباره آنها را خوشحال کند. یورگن کلوپ در پایان فصل می‌رود و آنها تمام تلاش‌شان را انجام دادند که اتحادیه، جام حذفی، لیگ و لیگ اروپا را بگیرند اما فقط یکی از آنها را گرفتند و لیگ برتر که آخری است هم در آستانه از دست رفتن است.

پس از خداحافظی با جام حذفی و لیگ اروپا، حالا نوبت خداحافظی با لیگ برتر است و پس از آن خداحافظی با یورگن کلوپ، یک خداحافظی غم‌انگیز و دردناک برای لیورپولی‌ها.

دیگر خبرها

  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)