Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک طی پیامی موفقیت تاریخی کاروان اعزامی در بازی‌های المپیک جوانان را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

موفقیت و درخشش جوانان این سرزمین در بازی‌های المپیک جوانان 2018 بیانگرخود باوری، اقتدار و غرور مثال زدنی است که خود از نزدیک در کنار این عزیزان شاهد بودم که چگونه ضمن حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی در کنار اصل همبستگی و تکیه بر اخلاق محوری و تعاملات فرهنگی که یکی از دستاوردهای این کاروان بود، برای به اهتزاز در آمدن پرچم مقس کشورمان غیرتمندانه به مصاف حریفان می رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت در حالی بدست آمد که حتی محرومیت یکی از ورزشکاران عزیزمان جهت حفظ ارزش‌های اسلامی نیز نتوانست، خللی در اراده آهنین آنها ایجاد کرده و چه بسا عزم آنها را برای موفقیت در این میدان راسخ تر کرد و این دستاورد، نوید بزرگی برای جهش ورزش ایران اسلامی در بازی‌های المپیک 2020 می‌دهد.

بدون تردید این نتیجه و ثمره ارزشمند، باعث افزایش غرور ملی و شادکامی ملت ایران خواهد بود که هدف اصلی و غایی ما است.

صمیمانه از دولت محترم، وزارت ورزش و جوانان، سازمان برنامه و بودجه، روسای فدراسیون ها، کادر سرپرستی، مربیان، کادر فنی و همه کسانی که این کاروان بزرگ را یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

ضمن تبریک این موفقت به ملت فرهیخته و بزرگ ایران، آفرین می گوییم به فرزندان این سرزمین کهن که بارها وبارها با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورشان سرود ملی میهن عزیزشان را در میان ورزشکاران 206 کشور جهان طنین انداز کردند.

انتهای پیام/

R7890/P1015135/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898985

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی