Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@12:48:08 GMT

پرهیز از تصمیمات آنی لازمه تنظیم بازار است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۹۲۴

پرهیز از تصمیمات آنی لازمه تنظیم بازار است

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: در این کمیسیون تلاش می کنیم با استفاده از اطلاعات درست و دقیق و شناخت وضعیت موجود برای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدام لازم انجام شود.
وی اظهار داشت: مردم از خرید بی اندازه و انبار خانگی کالا پرهیز کنند چون هیچ کمبودی در هیچ یک از کالاهای موردنیاز در بازار و در سطح عرضه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: کالای اساسی و موردنیاز مردم به اندازه کافی در انبارها وجود دارد و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی، مسئول ذخیره سازی گندم موردنیاز استان است و این امر به عنوان یک موضوع مهم و استراتژیک باید از سوی مسئولان مربوط مورد توجه باشد و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
عابدی بیان کرد: همکاری و همراهی دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی با دستگاه های اجرایی تخصصی در حوزه اقتصاد، به دلیل تسهیل روند خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمت بهتر و بیشتر به آنها است.
وی گفت: دستگاه های نظارتی با راستی آزمایی اقدامات دستگاه های اجرایی مربوط و کمک به ارائه خدمت بهتر به مردم در کنار دستگاه های تخصصی در حوزه اقتصاد حضور دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: این اقدامات در حوزه های مختلف در نهایت به افزایش رضایت مندی و تقویت اعتماد عمومی منجر می شود.
وی داشتن آمارهای تخصصی در حوزه اقتصادی را لازمه برنامه ریزی در این حوزه دانست و گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و... باید با احصای آمار و اطلاعات دقیق وضعیت موجود و نیازمندی های خود در بخش های مختلف و ارائه آنها به کمیسیون تنظیم بازار مسئولان، برنامه ریزان و تصمیم گیران را بیش از پیش در مدیریت امور کمک کنند.
7559*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تنظیم بازار حمایت از مصرف کنندگان خدمت رسانی به مردم دستگاه های اجرایی روابط عمومی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ادامه فعالیت میز خدمت در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با تقدیر از حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: این مأموریت موفقیت‌آمیز و اقدام مقتدرانه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، کام ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان را شیرین کرد و پاسخ کوبنده با همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: این مأموریت ارزشمند نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف ایران اسلامی بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیرند و این حمله در پاسخ به ظلم و تجاوزگری بود که رژیم صهیونیستی هفته‌ها و روزها نسبت به زنان و کودکان مظلوم غزه صورت می‌گرفت و از طرفی جسارت رژیم جعلی اسرائیل به خاک ایران در سوریه غیرقابل بخشش بود که باید به آن پاسخ کوبنده داده می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه کمیته‌های زیر مجموعه شورای اطلاع‌رسانی باید پویا و فعال‌تر شوند، تصریح کرد: هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، تجهیز و توسعه روابط عمومی‌ها و حمایت از اصحاب رسانه یکی از راهبردها در شورای اطلاع‌رسانی استان است.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند و طبق سال گذشته یکشنبه و سه‌شنبه‌های پاسخگویی به‌صورت منظم دنبال شود.

پورات با اشاره به اینکه ایجاد میز خدمت در شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت گفت: یکی از کارهایی که با درایت استاندار بوشهر دنبال شده، راه‌اندازی کاروان‌های خدمت و نشست‌های مردمی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های مختلف مردم در بخش‌ها و دهستان‌های استان بوده است تا به مهم‌ترین شعار دولت یعنی مردم‌گرایی عمل کرده باشیم و مردم، مسئولان را در دسترس خود بدانند.

وی اظهار کرد: امسال عملکرد مدیران در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی توسط شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر ارزیابی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد گوناگون با استفاده از ابزارهای هنر و رسانه توسط دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است و اطلاع‌رسانی باید هنرمندانه باشد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • حفظ آرامش واتخاذ تصمیمات هماهنگ میان دستگاه‌ها در تنش‌های خارجی‌ ضروری‌ست