Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیری آنری، سرمربی جدید موناکو، در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش با مشکل عجیبی مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برکناری لئوناردو ژاردیم، باشگاه موناکو، تیری آنری را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد و مراسم معارفه او با حضور تعداد زیادی خبرنگار از رسانه های مختلف جهان برگزار شد.

به همین دلیل، آنری پاسخ سوالات را به انگلیسی داد اما مشکل زمانی بروز کرد که او متوجه شد باید منتظر ترجمه شدن پاسخ های طولانی اش به فرانسه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا بود که او نارضایتی اش از این اتفاق را به میمیک ویژه ای نشان داد.

موناکو در 9 هفته ابتدایی فصل جدید لوشامپیونا، تنها 6 امتیاز کسب کرد و آنری کار سختی برای بازگرداندن این تیم به روزهای خوبش دارد. او در اولین دیدار به عنوان سرمربی موناکو، باید تیمش را در دیدار خانگی برابر استراسبورگ هدایت کند.

 

 

تیری آنری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏