Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار شایسکانیوز،سردار مهدی معصوم بیگی گفت: بومی سازی و ساخت تجهیزات پلیسی مورد نیاز به منظور اجرای بهتر ماموریت ها، توسط نخبگان و متخصصان داخلی یکی از سیاست ها و راهبردهای اصلی نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

وی به گام های بلند نیروی انتظامی در زمینه دانش بنیانی اشاره کرد و افزود: سازمان های دانش بنیان سازمان هایی هستند که هم نیروهای زیرمجموعه خود را با دانش روز دنیا به روز کرده و هم نیازهای خود را با استفاده از بومی سازی این دانش ها تامین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان، در ادامه از طراحی و ساخت دستگاه هوشمند متوقف کردن خودروهای مجرمان که توسط نیروهای پلیس مورد شناسایی قرار می گیرند خبر داد و گفت: این دستگاه به صورت هوشمند حین عبور خودروی مجرمان از مسیر خیابان یا جاده اقدام به متوقف کردن آن می کند.

سردار معصوم بیگی گفت: از مزایای این دستگاه می توان به افزایش سرعت عمل، دقت و ارتقای توان ماموران در دستگیری مجرمان و متخلفان در کمترین زمان ممکن و تحویل آنان به قانون اشاره کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه مذکور توسط یکی از متخصصان حوزه انتظامی این فرماندهی ساخته شده افزود: این دستگاه از سوی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان به عنوان طرح ویژه برای ارائه به نمایشگاه تجهیزات پلیسی "ایپاس" نیز انتخاب شد.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه تولید انبوه این دستگاه و استفاده از آن در تمامی یگان های انتظامی در دست بررسی است گفت:حضور متخصصان و کارشناسان دلسوز، مؤمن، متعهد و ارزشی در مجموعه انتظامی استان اصفهان که بدون هیچ چشم داشتی و فقط برای رضای خدا تلاش می کنند تا بتوانند قدمی کوچک در اجرای بهتر ماموریت و افزایش امنیت و آرامش مردم بردارند افتخاری بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یکی از وظایف دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی را حمایت از طرح های صنعتی مرتبط با موضوعات پلیسی عنوان و تصریح کرد: در همین راستا با حمایت و پیگیری این دفتر اجرای چندین طرح تحقیقاتی صنعتی، اختراع و ابتکار دیگر در حوزه فعالیت های انتظامی توسط نخبگان سازمانی و برون سازمانی و یکی از شرکت های دانش بنیان در دست اقدام است که هر کدام از آنها ظرفیت الگو شدن برای دیگر استان ها و افزایش بهره وری در اجرای ماموریت های ناجا را دارا هستند.

انتهای پیام/

20 / 20 خودروهای شناسایی شده مجرمان جرم ساخت دستگاه هوشمند ساخت دستگاه هوشمند متوقف کردن خودروهای شناسایی شده مجرمان سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان ساخت تجهیزات پلیسی بومی سازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جرم ساخت دستگاه هوشمند فرمانده انتظامی استان اصفهان بومی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده اند و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از گرفتن نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی ۲ عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را در کاشان و شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او افزود: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تالش و زندگی خود را از دست ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه