Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@15:13:10 GMT

فایل افشاشده از تلویزیونی سعودی درباره ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۲۰۱

پس از حمله تروریستی عناصر تکفیری به رژه اهواز، شبکه بی‌بی‌سی و شبکه ایران اینترنشنال از به کار بردن واژه تروریست برای عاملان این حمله خودداری کردند. از سویی دیگر شبکه ایران اینترنشنال دقایقی پس از وقوع حمله با سرکرده یکی از گروه‌های تجزیه‌طلب که تأکید می‌کرد اعضای آن‌ها این حمله تروریستی را انجام داده است به گرمی گفت‌وگو کردند که منجر به شکایت ایران از این شبکه به آفکام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می‌شود جلسه داخلی شبکه ایران اینترنشنال است. در این جلسه بریفینگ، راب باینون رئیس شبکه ایران اینترنشنال به توجیه این مسئله برای کارمندان پرداخته و تأکید کرده است که چون از نظر این شبکه وابسته به عربستان سعودی، حکومت ایران فاقد مشروعیت است حمله به نظامیان و غیرنظامیان تروریستی نیست! تابناک نمی‌تواند مستقلاً اصالت این فایل صوتی را تائید کند اما شواهد از جمله نظر برخی کارشناسان حکایت از آن دارد که این فایل صوتی صحت دارد. این فایل صوتی که احتمال می‌رود توسط یکی از کارمندانی که پس از این اتفاق، با این شبکه قطع همکاری کرده، افشا شده باشد، را با زیرنویس فارسی بر روی تصاویری از این شبکه در تابناک می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نبض خبر ایران اینترنشنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی ها پای تلویزیون منتظر موشک های ایران نشسته اند

 به نوشته یک رسانه عبری زبان امشب اسرائیلی‌های وحشت زده پای تلویزیون منتظر موشک‌های ایران هستند که تمام کشور را در رعب و وحشت فرو برده است.

به گزارش تسنیم، یسرائیل هیوم شامگاه امشب (شنبه شب) در گزارشی به بررسی شرایط رعب و وحشتی پرداخت که جامعه اسرائیل را در نوردیده است.

به نوشته "نیر والف" نویسنده این گزارش، تقریبا هیچ برنامه‌ تلویزیونی در آخر هفته نبود که به نحوی به مسئله آمادگی برای تهاجم بزرگی که قرار است علیه اسرائیل صورت بگیرد نپرداخته باشد.

اینکه این حمله طی ساعت‌های آینده، روزهای بعد یا چند هفته دیگر رخ دهد، پیش بینی تحلیل‌گران تلویزیونی بود که در طول ساعات پایان هفته به آن پرداخته و موج‌‌هایی از وحشت و رعب سرتاسری را ارسال کردند.

این مسئله صرفا به یک برنامه ختم نشد بلکه بسیاری از برنامه‌ها اقدام به ارزیابی تعداد زیادی از سناریوها و پیش بینی‌ها کردند تا زمینه برای سقوط بمب بزرگ بر اسرائیل را فراهم کنند، اگر این یک جنگ روانی بود به طور حتم اسرائیلی‌ها حتی پیش از آنکه ایرانی‌ها دستور شلیک را صادر کنند، دچار فروپاشی می‌شدند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است، شاید برخی این مسئله را به شوک گسترده‌ای که به عموم جامعه بعد از 7 اکتبر وارد شد، مربوط بدانند، اما آنچه که ما از پوشش گسترده شبکه‌های تلویزیونی مختلف اسرائیلی شاهد آن بودیم نوعی جنون و فقدان اعصاب و وحشتی نامتوازن و نگرانی گسترده از نامعلوم بود.

نویسنده گزارش افزود: در دوره انتظار رسیدن موشک‌های ایران، چیزی به نام وحشت در اسرائیل نبود بلک آنچه که ما می‌بینیم یک جریان جنون آمیز است که تحلیل‌گران دیگر می‌توانند بهتر از من آن را تشریح کنند، نزدیکی جبهه‌ها، سلاح‌ها و دستان و بازوهای متعدد، در کنار قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها و حتی احتمال قطعی برق همگی در این راستا قرار می‌گیرند.

سخنگوی ارتش هم که از دستور العمل جدیدی سخن گفت، تقریبا همه چیز در شبکه‌های تلویزیونی گفته شد و فقط ساعت صفر وقوع حمله را اعلام نکردند، همه شبک‌های خبری در طول روز چشم انتظار موشک ایران بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار نتانیاهو به پناهگاه از هراس پاسخ ایران آغاز حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • اعترافات ایران اینترنشنال درباره دستاورد‌های گسترده حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • اذعان به شکست صهیونیست‌ها در بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • عصبانیت شدید مزدور اینترنشنال از حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • فیلم/ عصبانیت شدید مزدور اینترنشنال از حمله ایران به اسرائیل
  • فیلم/ عصبانیت شدید وزدور اینترنشنال از حمله ایران به اسرائیل
  • شعرخوانی شاعر معروف در پخش زنده تلویزیونی درباره حمله پهپادی ایران | لبخند سحر نزدیک است... | ببینید
  • یو اس‌ای تودی: عملیات هوایی ایران تاریخی است
  • تایید وقوع انفجار در صحرای نقب اسرائیل
  • اسرائیلی ها پای تلویزیون منتظر موشک های ایران نشسته اند