Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:43:10 GMT

موضوع مهاجران، مشاوران ترامپ را به فریاد آورد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۲۴۹

موضوع مهاجران، مشاوران ترامپ را به فریاد آورد

تهران - ایرنا - شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که موضوع مهاجران در مرزهای جنوبی آمریکا باعث شده مشاوران ارشد ترامپ در جلسه ای در کاخ سفید بر سر هم فریاد بکشند.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا، تارنمای سی ان ان به نقل از دو منبع آگاه نوشت: مشاجره داغ جان کلی رئیس کارکنان و جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید پیرامون موج جدید مهاجران در مرزهای جنوبی آمریکا به داد و فریاد تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری تهدید کرد در صورتی که مکزیک کاروان های مهاجران آمریکای جنوبی را در مرزهای خود متوقف نکند، واشنگتن از ارتش خود استفاده کرده و مرزها را خواهد بست.
موضوع مهاجران با نزدیک شدن کاروان های چند صد هزار نفری مهاجران آمریکای جنوبی به مرزهای ایالات متحده بحرانی شده و ترامپ دمکرات ها را متهم اصلی ضعف قوانین ضدمهاجرتی و کنترل مرزها می داند.
ترامپ که به گفته برخی منابع در ابتدای مشاجره کلی و بولتون حضور داشته و بحث آن ها را شنیده، پس از خروج از کاخ سفید در پاسخ به خبرنگاران هرگونه اطلاع از این بحث را تکذیب کرد.
گفته می شود علت آغاز مشاجره مشاوران ارشد ترامپ متهم شدن «کریستین نیلسون» وزیر امنیت داخلی ترامپ از سوی بولتون به ضعف در دفاع از مرزها بوده است.
نیلسون زمانی که کلی پیش از تصدی سمت ریاست کارکنان کاخ سفید، وزارت امنیت داخلی را بر عهده داشت، معاون وی بوده و این امر باعث شده که کلی در مقام دفاع از نیلسون برآید.
به گفته سی ان ان به نقل از منابع آگاه، شدت داد و فریادهای کلی و بولتون به حدی بوده که دیگر کارکنان کاخ سفید گفته اند یکی از آن ها حتما استعفا می دهد.
اما سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید با تکرار اتهام های ترامپ علیه دمکرات ها گفت: ما اگرچه در حل موضوع مهاجرت غیرقانونی احساساتی هستیم، اما از دست همدیگر عصبانی نمی شویم.
بولتون سیاستمدار افراطی و جنگ طلب آمریکایی است که در زمان جرج دابلیو بوش رئیس جمهوری پیشین آمریکا سفیر این کشور در سازمان ملل بود و فروردین ماه سال جاری برای پیش برد سیاست های ضد ایرانی کاخ سفید از سوی ترامپ به سمت مشاور امنیت ملی برگزیده شد.
ترامپ همچنین کشورهای هندوراس، گوآتمالا و ال سالوادور را که مسیر کاروان های مهاجران است تهدید کرد در صورتی که شهروندان آنان به این کاروان ها بپیوندند، همه کمک های آمریکا به آنان قطع می شود.
شبد**9416**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دونالد ترامپ جان كلي جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست

بسته کمکی اوکراین در انتظار امضای بایدن، تشکر زلنسکی از سنا، دیدگاه کره شمالی درباره کمک به کی‌یف، لزوم مشارکت مسکو در حل مناقشه، هزینه ناتو در جنگ و توضیح بورل درباره مکانیسم استفاده از دارایی‌های روسیه در اروپا، از رویدادهای مهم پیرامون جنگ هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید، شب گذشته در جمع خبرنگاران اعتراف کرد که وضعیت در اوکراین در حال حاضر به نفع کی‌یف نیست. وی گفت: «درگیری نظامی در منطقه دونباس و سایر مناطق به نفع اوکراینی‌ها توسعه پیدا نکرده و این وضعیت باعث نگرانی جدی شده است.»

 شب گذشته، سنای ایالات متحده لوایحی را برای کمک به اوکراین و اسرائیل تصویب کرد. 79 نفر به این سند رای  مثبت داده و  18 نفر با آن مخالفت کردند. پس از تصویب در سنا، این بسته کمکی برای امضا به کاخ سفید فرستاده می‌شود و جو بایدن قول داده که آن را روز چهارشنبه، 24 آوریل امضا کند.

ژنرال پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده نیز وعده داده که بسته کمکی به اوکراین باید "فوری‌ترین نیازهای ارتش این کشور" را پوشش دهد.

این در حالی است که پروفسور "جان میرشایمر" کارشناس مسائل سیاسی آمریکایی و استاد دانشگاه شیکاگو، معتقد است که بسته کمکی جدید فایده‌ای برای کی‌یف نخواهد داشت و از بین بردن تسلیحات جدید ارسالی برای ارتش روسیه دشوار نخواهد بود. به گفته او، نیروهای مسلح اوکراین به شدت در برابر هواپیماهای روسی آسیب پذیر هستند، هواپیماهایی که قادر به انجام ماموریت‌های جنگی از فاصله بسیار دور و خارج از دسترس سیستم های دفاع هوایی هستند که احتمالاً کی‌یف از واشنگتن دریافت می‌کند. 

 سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده، آرل راسموسن نیز گفت که شرکت‌های دفاعی آمریکایی یکی از معدود کسانی هستند که واقعاً از تخصیص کمک ‌های نظامی واشنگتن به کی‌یف سود خواهند برد.

در ادامه می‌توانید تحولات مربوط به هفتصد و نود و یکمین روز جنگ اوکراین را دنبال بفرمایید:

***

بایدن امروز بسته لوایح کمک به اوکراین را امضا خواهد کرد

طبق اطلاعات منتشره در در وب سایت کاخ سفید، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده روز چهارشنبه، 24 آوریل، بسته‌ای از لوایح مربوط به کمک نظامی به اوکراین و اسرائیل که توسط کنگره تصویب شده، را امضا خواهد کرد.

در بیانیه بایدن آمده است: «کنگره قانونی را تصویب کرد تا امنیت ملی ما را تقویت کند و این پیام را درباره قدرت رهبری آمریکا به جهان ارسال کند: ما قاطعانه برای دموکراسی و آزادی، در برابر استبداد و ظلم ایستاده‌ایم. من این لایحه را امضا می‌کنم و به محض اینکه فردا به میز من برسد، به مردم آمریکا خواهم گفت که ما ارسال سلاح و تجهیزات به اوکراین را در همین هفته آغاز می‌کنیم.»

به گفته رهبر آمریکا، کمک به اوکراین، اسرائیل و شرکای ایالات متحده که "به دنبال امنیت و ثبات در منطقه هند و اقیانوس آرام" هستند، یک موضوع فوری و دارای اولویت است.

زلنسکی از سنا برای تصویب لایحه کمک به اوکراین تشکر کرد

ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین از تصویب لایحه کمک به اوکراین از سنای آمریکا تشکر کرد. وی صبح امروز این موضوع را در کانال تلگرامی خود بیان کرده و نوشت: من از چاک شومر، رهبر اکثریت و میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری خواه، به خاطر رهبری قدرتمندشان در پیشبرد این قانون دو حزبی، و از همه سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب که رای دادند، تشکر می‌کنم.

زلنسکی همچنین تاکید کرد که این تصمیم "نقش آمریکا را به عنوان چراغی برای دموکراسی و رهبر جهان آزاد تقویت می‌کند."  او همچنین با اشاره به نقش آمریکایی‌هایی که از نیروهای مسلح اوکراین حمایت می‌کنند، از جو بایدن برای کمک‌هایش در تخصیص بودجه و تسلیحات تشکر کرده و گفت: «توانایی‌های دوربرد، توپخانه و پدافند هوایی اوکراین ابزار بسیار مهمی برای احیای سریع صلح عادلانه هستند.»

وعده آمریکا برای پوشش نیازهای فوری اوکراین در بسته کمکی جدید 

سرگرد پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا تاکید کرد که بسته کمکی جدید و امیدوارکننده برای اوکراین باید "فوری ترین نیازهای" ارتش این کشور را پوشش دهد. رایدر در جریان نشست خبری شب گذشته خود گفت: «این بسته کمک نظامی بر اساس فوری ترین نیازهای نیروهای مسلح اوکراین خواهد بود.»

او تاکید کرد که محتویات و زمان بسته کمکی تا زمانی که اسناد مربوطه توسط سنا و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تایید نشود، اعلام نخواهد شد. با این وجود، اعتراف کرد که ایالات متحده مقدار مشخصی تجهیزات و مهمات دفاع هوایی را به اوکراین منتقل خواهد کرد.

آماده سازی بسته کمک نظامی جدید یک میلیارد دلاری برای اوکراین

خبرگزاری رویترز به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد که وزارت دفاع ایالات متحده در حال آماده سازی بسته جدیدی از کمک های نظامی برای اوکراین است.

طبق این اطلاعات، اقدامات پشتیبانی جدید شامل وسایل نقلیه زرهی، سامانه های موشکی زمین به هوای استینگر، مهمات اضافی برای سامانه های موشکی توپخانه با تحرک بالا و گلوله‌های توپ 155 میلی متری است. همچنین مهمات ضد تانک TOW و مجموعه Javelin به کی‌یف منتقل می شود. این بسته کمکی از لایحه کمک برای اوکراین و اسرائیل تامین می‌شود.

کره شمالی: کمک غرب به اوکراین برای توقف ارتش روسیه کافی نیست

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، ایم چونگ ایل، معاون وزیر امور خارجه کره شمالی در امور روسیه معتقد است، کمک‌های نظامی که ایالات متحده به اوکراین می‌فرستد نمی تواند پیشروی ارتش روسیه را به تاخیر بیندازد، زیرا روسیه برای حاکمیت و امنیت خود می‌جنگد.

معاون وزیر تأکید کرد که «میدان جنگ اوکراین مدت‌هاست که به گورستانی برای سلاح‌های مختلف تبدیل شده که آمریکا و ناتو به آنها افتخار می‌کردند». به گفته این مقام کره شمالی، منافع آمریکا در این درگیری کاملاً  آشکار است، "حداقل یک سوم حمایت مالی ایالات متحده به مبلغ بیش از 60 میلیارد دلار" نه برای کمک به اوکراینی‌ها، بلکه برای تکمیل انبارهای تسلیحات و مهمات ارتش آمریکا صرف می‌شود. در واقع "از طریق درگیری، دولت آمریکا "منافع نحصر به فرد نظامی خود را برآورده می‌کند."

وزارت خارجه کره شمالی: زلنسکی ستاره فیلمنامه نوشته شده توسط آمریکاست

معاون وزیر امور خارجه کره شمالی همچنین یادآور شد که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، رهبر واقعی کشور خود نیست، بلکه قهرمان و ستاره فیلمی است که سناریوی آن در  ایالات متحده نوشته شده است.

ایم چونگ ایل زلنسکی را «دن کیشوت قرن بیست و یکم» خواند، زیرا رئیس‌جمهور اوکراین «اصلاً دشمن را نمی‌شناسد». به گفته او، کمک‌های مالی به عنوان یک ماده روان گردان، به آرام کردن ترس‌های زلنسکی کمک می کند، اما متحدان غربی به دنبال حمایت واقعی از اوکراین نیستند.

 چهار مزدور برزیلی در اوکراین کشته یا مفقود شدند

سخنگوی وزارت امور خارجه برزیل اعلام کرد که چهار شهروند برزیلی که به عنوان مزدور ارتش اوکراین به اوکراین سفر کرده بودند، مفقود یا کشته شده‌اند. به گفته او، وزارت خارجه از طریق سفارت برزیل در کی‌یف از مرگ یا ناپدید شدن چهار برزیلی شرکت کننده در درگیری روسیه و اوکراین مطلع شده است.

این دیپلمات برزیلی همچنین تاکید کرد که دولت این کشور نمی تواند به طور دقیق تعداد برزیلی‌هایی که به اوکراین رفته اند نام برد، ولی گفته شده که این داوطلبان برزیلی کمتر از سه ماه در جبهه حضور داشتند. 

پیش از این، مشخص شد که تعدادی مزدور نظامی کلمبیایی به امید بدست آوردن پول کلان  در کنار نیروهای مسلح اوکراین می جنگند، اما خانواده‌های آنها حتی نمی توانند اجساد عزیزان خود را پس بگیرند.

وزیر خارجه سوئیس: مشارکت روسیه برای حل مناقشه در اوکراین ضروری است

ایگنازیو کاسیس، وزیر امور خارجه سوئیس بعد از دیدار با همتای اتریشی خود الکساندر شالنبرگ، تاکید کرد که روند صلح در اوکراین بدون مشارکت روسیه در گفتگوهای مربوطه، غیرممکن است. وی در پاسخ به سوالی درباره مشارکت روسیه در مذاکرات تاکید کرد: روسیه باید بپیوندد.

به گفته وی، کنفرانس صلح در سوئیس می تواند به محلی برای روند صلح برای حل مناقشه اوکراین تبدیل شود. او افزود: "هدف کنفرانس آغاز روند صلح خواهد بود. البته هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد، اما جایگزین این است که هیچ کاری انجام ندهیم.»

کاسیس همچنین از اظهار نظر در مورد اظهارات سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مورد از دست دادن بی طرفی سوئیس خودداری کرد. او در عین حال تاکید کرد که این کشور  سلاح و نیرو به اوکراین نمی‌فرستد.

آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی

 اوکسانا مارکارووا، سفیر اوکراین در واشنگتن شب گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر مذاکراتی با ایالات متحده برای انتقال احتمالی سیستم دفاع هوایی پاتریوت آمریکایی به اوکراین در جریان است.وی یادآور شد که چنین وظیفه‌ای از سوی ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور و الکساندر سیرسکی، وزیر دفاع اوکراین تعیین شده است.

به گفته وی مذاکرات "به طور قابل توجهی از زمان آخرین سفر جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده" در جریان بوده است. 

سفیر اوکراین افزود: «این کاملا واقعی است. شرکت‌های زیادی وجود دارد، من در مورد پاتریوت صحبت نمی‌کنم، بلکه بحث بر سر تجهیزات دیگری است که قبلا ساخت و ساز یا پروژه‌های مشترک با شرکت های اوکراینی در داخل کشور آغاز کرده‌اند. ما فعالانه تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که این برای همه قابلیت‌ها، از جمله موارد پیچیده مانند پاتریوت، اعمال می‌شود.»

اعتراف سفیر اوکراین به مشکل یافتن سلاح در ایالات متحده

اوکسانا مارکارووا، سفیر اوکراین در ایالات متحده در مصاحبه با یک نشریه اوکراینی اعتراف کرد که بسته کمکی جدید واشنگتن برای کی‌یف هنوز مملو از انواع سلاح نیست. وی ابراز امیدواری کرد که تصویب قانون مربوطه  روند جستجو برای سلاح و تجهیزات نظامی در ایالات متحده را تسریع خواهد کرد.

این دیپلمات گفت: «آیا این بدان معناست که تجهیزات کافی برای کل 23 میلیارد دلار برای انتقال آن در حال حاضر وجود دارد؟ متاسفانه خیر. ما در اسرع وقت به دنبال آنها هستیم. ایالات متحده نه تنها به دنبال یافتن سلاح است، بلکه هر ماه گروهی برای این منظور گرد هم جمع می‌شوند.»

او همچنین گفت که ایالات متحده همچنان باید تسلیحات و تجهیزاتی به ارزش 4 میلیارد دلار از آخرین بسته کمکی به اوکراین بدهد.

تحریم های جدید آمریکا علیه بخش انرژی روسیه 

جفری پیات، معاون وزیر انرژی آمریکا در جریان کنفرانس امنیت انرژی در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی (CSIS) در واشنگتن، اعلام کرد که ایالات متحده به اعمال تحریم‌ها علیه بخش انرژی روسیه و زیرساخت های مرتبط ادامه خواهد داد. 

او گفت: ما همچنان به سفت کردن پیچ‌ها و اعمال تحریم‌ها علیه طیف گسترده شرکت‌های درگیر در توسعه پروژه‌های کلیدی انرژی و همچنین طرحهای انرژی آینده و زیرساختارهای مرتبط ادامه خواهیم داد.

پایت افزود که اقدامات تحریمی برای ارائه‌دهندگان خدمات و شرکت‌هایی که در تهیه مواد و فن‌آوری‌ها برای پروژه‌های انرژی آینده در روسیه مشارکت دارند، هدف قرار خواهد گرفت.

سفیر روسیه:  آمریکا از پنهان کردن هدف واقعی تحریم‌ها دست برداشته است

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده در تفسیر این مسئله، ابراز عقیده کرد که اعمال محدودیت‌ها علیه روسیه برخوردی دوگانه است و مقامات آمریکایی از پنهان کردن اهداف واقعی آن دست برداشته اند.

آنتونوف گفت: ما در مورد هیچ آرزوی افسانه‌ای برای حل مناقشه در اوکراین صحبت نمی‌کنیم، بلکه درباره جاه طلبی‌های پیش پا افتاده فرصت طلبانه و غارتگرانه صحبت می کنیم. یک سناریوی پیش پا افتاده وجود دارد: اگر آمریکایی‌ها نتوانند رقابت عادلانه اقتصادی را تحمل کنند، از تحریم استفاده می‌شود.

وی به رویکرد دولت آمریکا در قبال امنیت انرژی اشاره کرد و گفت که واشنگتن خواهان "تسلط بر بازارها" و همچنین "وابستگی کامل" متحدان خود و "توقف هرگونه رقابت" است.

بورل: مکانیسم مصادره دارایی‌های روسیه می تواند سالانه 3 میلیارد یورو درآمد داشته باشد

جوزپ بورل، مسئول اصلی  اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی اعلام کرد که اروپا هدف خود را استفاده از سود حاصل از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای حمایت از اوکراین تعیین کرده است. وی گفت: «ابتدا، قوانینی را برای سپرده‌گذاران مرکزی اوراق بهادار که این درآمدها را تولید می‌کنند، معرفی کرده‌ایم تا آنها را از راه دور نگه داریم، آن‌ها را شناسایی کرده و به طور جداگانه برای آنها حسابداری کنیم.»

به گفته بورل، این درآمدها اکنون در حساب هایی جداگانه قرار دارند و این مکانیسم باید سالانه 3 میلیارد یورو درآمد داشته باشد. او همچنین تاکید کرد که اروپا اطمینان حقوقی را افزایش داده که درآمد حاصل از دارایی‌ها «به روسیه تعلق ندارد، زیرا آنها مستقل نیستند». ما باید بین خود دارایی ها و درآمد حاصل از آنها تمایز قائل شویم. من در مورد درآمد حاصله از دارایی روسیه صحبت می‌کنم.

در ماه مارس، او پیشنهاد کرد که اعضای اتحادیه اروپا 90 درصد از سود دارایی های مسدود شده روسیه را برای کمک نظامی به کی‌یف اختصاص دهند. بورل توضیح داد که این بخش از طریق صندوق صلح اروپا و 10 درصد باقی مانده از طریق بودجه اتحادیه اروپا تخصیص خواهد یافت. این اقدام سپس توسط کمیسیون اروپا تایید شد. با این حال، یک روز بعد اجلاس سران اتحادیه اروپا تصمیمات عملی در این باره را تصویب نکرد.

استولتنبرگ: ناتو نمی تواند از پرداخت هزینه برای حمایت از اوکراین اجتناب ورزد

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در ورشو، تاکید کرد که کشورهای ناتو نمی توانند از هزینه های تامین تسلیحاتی برای اوکراین اجتناب کنند. به گفته او، این بهای همسایه بودن روسیه است و ما باید بهای پیروزی اوکراین را بپردازیم.

استولتنبرگ افزود که اتحاد نمی‌تواند از این هزینه‌ها جلوگیری کند و گران‌ترین جایگزین آن است که «به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اجازه داده شود که پیروز شود». 

او ابراز امیدواری کرد که جنگنده‌های F-16 که قرار است این ائتلاف به کی‌یف منتقل کند، دفاع هوایی اوکراین را تقویت کند. دبیرکل ناتو در مورد روابط با روسیه نیز مدعی شد که ناتو به دنبال درگیری نیست، بلکه از شهروندان خود محافظت خواهد کرد.

مخالفت کابینه یونان با انتقال سامانه دفاع هوایی به کی‌یف 

پاولوس ماریناکیس، سخنگوی کابینه وزیران یونان اعلام کرد که مقامات آتن آمادگی انتقال سیستم‌های دفاع هوایی از جمله سامانه های موشکی ضد هوایی پاتریوت آمریکایی به اوکراین را ندارند، زیرا این کشور برای تضمین امنیت هوایی خود به این تجهیزات نیاز دارد.

وی گفت: من به صراحت می‌گویم که هیچ اقدامی که پتانسیل بازدارندگی کشور، پدافند هوایی کشور را به خطر بیندازد، برنخواهیم داشت. این یک پاسخ رد آشکار از سوی دولت است.»

پیش از این، نشریه انگلیسی فایننشال تایمز گزارش داده بود که اتحادیه اروپا و ناتو بر یونان و اسپانیا فشار آورده و سعی دارند آنها را مجبور به مشارکت در تامین تسلیحاتی اوکراین، به ویژه برای انتقال سیستم‌های دفاع هوایی خود به کی‌یف کنند.

تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکاتأکید کرملین بر عدم‌تغییر روند درگیری نظامی در اوکراینتحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین/ تصرف بخش های دیگری از خاک اوکراین توسط روسیه
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین