Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@06:24:51 GMT

سارقان مسلح به بانکی در لردگان دستبرد زدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۲۶۲

سارقان مسلح ظهر پنجشنبه به بانک صادرات شعبه مرکزی لردگان در استان چهارمحال و بختیاری دستبرد زدند. آفتاب‌‌نیوز : معاون سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری با تایید این خبر به ایرنا گفت: سارقان مسلح ساعت 12 ظهر امروز با پوشش زنانه به بانک صادرات شعبه مرکزی لردگان وارد شدند و مقدار 24 میلیون و 200 هزار ریال وجه نقد را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفر مردانی افزود: 2 تن از سارقان با شلیک گلوله هوایی به قصد تهدید و ارعاب حاضران بانک و با استفاده از شلوغی جمعیت این مقدار پول نقد را به سرقت بردند. 
وی گفت: سارقان مسلح با استفاده از یک دستگاه پراید و با استفاده از ازدحام و شلوغی بیرون از بانک گریختند، اما ماموران انتظامی همچنان در تعقیب سارقان هستند.
برخی شاهدان گفتند که سارقان سه نفر بودند.
به گزارش ایرنا، لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد و در مسیر استان خوزستان است.


کد خبر: ۵۵۱۶۳۷ تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارقان مسلح لردگان بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت

وی با بیان اینکه مأموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

کد خبر 6078775

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • گفت‌وگو با زورگیران بزرگراه صدر؛ می‌خواستیم پول‌دار شویم اما بدبخت شدیم
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد