Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:40:50 GMT

باکایوکو به چلسی بر نمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۳۲۹

باکایوکو به چلسی بر نمی‌گردد

خبرگزاری میزان- هافبک قرضی تیم فوتبال میلان فعلا قرار نیست به تیم اصلی خود برگردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مدیر برنامه‌های تیمو باکایوکو هافبک قرضی چلسی در میلان در مصاحبه‌ای به صورت مستقیم اعلام کرد که این بازیکن قرار نیست برای ژانویه به تیم اصلی خود برگردد و این بازیکن تا پایان فصل در میلان باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این بازیکن دنبال جلب کردن نظر گتوزو بوده و قطعا تا پایان فصل در میلان می‌ماند.   پیش ازاین گفته شده بود که باکایوکو قصد بازگشت به چلسی را در زمستان دارد، اما حالا با این حرف به نظر می‌رسد او تا پایان فصل در میلان می‌ماند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باکایوکو چلسی میلان سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!