Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@15:45:51 GMT

ارتباط کوشنر با ولیعهد عربستان در واتس‌اپ!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۳۶۴

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد، مشاور ارشد کاخ سفید که در کانال‌های خصوصی شامل سرویس پیام‌رسان واتس‌اپ با ولیعهد جوان عربستان ارتباط دارد موجب نگرانی‌ مقام‌های دولتی آمریکا شده است. آفتاب‌‌نیوز : رابطه جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد رئیس‌جمهوری آمریکا با رهبری سعودی در همان اوایل هم موجب نگرانی مقام‌های امنیت ملی آمریکا شده بود اما همزمان با تحقیقات درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سرشناس عربستانی بیشتر در کانون توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سی‌ان‌ان، به محض بروز نگرانی‌هایی درباره ارتباطات نزدیک کوشنر با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان ظاهرا او با سایر اعضای تیم ترامپ درباره مکالماتش با این مقام سعودی صحبت کرده است. براساس این گزارش، کوشنر در پشت صحنه باقیمانده است و تلاش دارد تا به مدیریت دیپلماتیک اوضاع پس از ناپدید شدن خاشقجی کمک کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، یک سخنگوی کاخ سفید به پایگاه خبری هیل گفت: کوشنر همواره به طور دقیق از پروتکل‌ها پیروی می‌کند و با همکاران درباره روابط با بن سلمان و سایر مقام‌های خارجی‌که تعامل دارد، اطلاع می‌دهد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که داماد رئیس‌جمهوری آمریکا با بن سلمان رابطه نزدیکی دارد. این مشاور ارشد کاخ سفید در ماه ژوئن با ولیعهد عربستان درباره طرح صلح خاورمیانه‌ای دولت ترامپ دیدار کرد. او همچنین هفته گذشته با بن سلمان تلفنی گفت‌وگو داشت تا اطلاعات بیشتری درباره ناپدید شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول دریافت کند. جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا هم با او تماس داشت.

کد خبر: ۵۵۱۶۴۳ تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بن سلمان کوشنر عربستان واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم

به گزارش جماران؛ مشاور امنیت ملی آمریکا از تصمیم کشورش برای اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران خبر داد.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا از تصمیم کشورش برای اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران خبر داد. 

سالیوان افزود که در روزهای آینده، ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه ایران از جمله برنامه موشکی و پهپادی این کشور و همچنین سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران اعمال خواهد کرد.

وی افزود: «پیش‌بینی می‌کنیم که متحدان و شرکای ما نیز به زودی تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کنند». 

این مقام آمریکایی با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌های ضدایرانی افزود: «این تحریم‌های جدید و سایر اقدام‌ها به طبل فشار مداوم برای مهار و تنزل ظرفیت و کارایی نظامی ایران و مقابله با طیف گسترده رفتارهای مشکل‌ساز آن ادامه خواهد داد».

 

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد
  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • رونمایی از طرح پیشنهادی آمریکا به اسرائیل برای تلافی حمله ایران
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان