Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، جنگنده‌های ائتلاف موسوم به ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا بار دیگر دست به جنایت زده و شهرکی در شرق سوریه را هدف حمله قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف آمریکا در حمله خود به شهرک «السوسه» مرتکب «جنایت جدیدی» شدند.

بنا بر اعلام منابع محلی، جنگنده‌های ائتلاف آمریکا در چند نوبت السوسه را هدف قرار دادند که بر اثر آن «شمار زیادی غیر نظامی شهید و زخمی» شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکا به این شهر به تعداد زیادی خانه و اموال اهالی شهرک السوسه واقع در جنوب شرقی استان دیرالزور نیز خسارت وارد شده است

کد خبر 4434500

منبع: مهر

کلیدواژه: ائتلاف ضد داعش دیرالزور سوریه اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ایران فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • جزئیات وال‌استریت‌ژورنال از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها
  • انهدام کامل بزرگترین کارخانه داروسازی غزه توسط جنگنده های اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید