Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: به نقل از فلسطین الیوم، این وزارتخانه با ارسال نامه‌ای به وزرای استرالیایی اعلام کرد، انتقال سفارت استرالیا از تل آویو به بیت المقدس موجب بروز ناآرامی، درگیری و تنش در کرانه باختری و نوار غزه می‌شود.

در بخش دیگر این نامه که روزنامه عبری زبان "هاآرتص" آن را منتشر کرد، آمده است که تغییر سیاست استرالیا در قبال خاورمیانه توجه محافل بین‌المللی را جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا چند روز پیش گفت، کابینه‌اش در حال بررسی مسئله به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است.
موریسون با بیان اینکه به رسمیت شناختن قدس هرگز بر حمایت استرالیا از راه حل دو کشوری تاثیر نخواهد گذاشت خاطرنشان ساخت: به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک مقوله جدا از انتقال سفارت استرالیا به قدس است.
وی تصریح کرد: در صورتیکه استرالیا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسد، دومین کشور خواهد بود که دست به چنین اقدامی می‌زند.
استرالیا به دلیل تمایل به حمایت از راهکار تشکیل دو کشور تا به امروز با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایخت اسرائیل مخالفت ورزیده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سفارت قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید

به گزارش خبرآنلاین، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و اعلام کرد ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر، بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند. هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می تواند موجب بیماری آنها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدارهای لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903103

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت