Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص شعار دکتر طهرانچی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به انتخاب اول داوطلبان کنکور تا سال 1404 گفت: دکتر طهرانچی، این شعار را در کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم طرح کردند و همان جا نیز بنده سوالاتی را در این خصوص مطرح کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن اشاره به اینکه داشتن هدف بلند امر پسندیده ای است، افزود: سرپرست دانشگاه آزاد گفت که من رتبه های برتر کنکور را بورس می کنم، که از هرجای کشور خواستند، بیایند و در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت رایگان تحصیل کنند.

وی ادامه داد: مهم این است که به چه شیوه ای می خواهند رتبه های برتر کنکور را علاقه مند به حضور در دانشگاه آزاد اسلامی کنند؛ اما اصل این که یک هدف والایی را مشخص کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید، امر پسندیده ای است.

کوچکی نژاد گفت: البته مشخص نیست که چه زمانی دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به هدف مورد نظر خود برسد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص الزامات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی برای رسید به هدف مورد نظر خود گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، باید سیستم آموزشی خود را تغییر دهد، بعضی از واحدهای خود را منظم تر کند، آموزش ها را تخصصی کند، توجه بیشتری را به امر پژوهش، به نسبت آموزش معطوف سازد و کمک ها و حمایت هایی را متوجه پژوهش گران کند؛ شاید این قبیل روش ها بتواند توجه دانشجویان را به دانشگاه آزاد اسلامی جلب کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع این پتانسیل را در دانشگاه آزاد اسلامی می بینم که بتواند به آن هدف مورد نظر خود دست یابد.

انتهای پیام/

286 / 167 جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، از رایزنی های نامزدهای ریاست مجلس با منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

بنابر گزارش ایرنا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین منتخبین مجلس دوازدهم در نشست‌هایی که داشته‌اند تصمیم گرفتند تا فراکسیونی سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل دهند و در واقع سنگ بنای چنین فراکسیونی در این نشست‌ها گذاشته شده است و تا زمانی که اسم نهایی برای این فراکسیون انتخاب شود و مابقی نمایندگان در دور دوم انتخابات مشخص شوند بنا شده نام این فراکسیون همان فراکسیون انقلاب اسلامی باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899200

دیگر خبرها

  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان