Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پورسیدآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه درحال حاضر همه سوخت اتوبوسرانی سوخت یورو 4 است، اظهار کرد: اکنون سوخت تهران کاملا تحت کنترل است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تهران همیشه تحت پوشش سوخت یورو 4 است، اظهار داشت: البته در دو ماه خرداد و تیر شرکت نفت به دلیل اُوِرهال شدن برخی از پالایشگاه‌هایش ازجمله پالایشگاه اصفهان نتوانست تمام سوخت مورد نیاز یورو 4 تهران را تامین کند و ما طی آن دو ماه با مشکل مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: از شهریور ماه این مشکل برطرف شده و همه سوختی که اکنون در تهران و نه فقط اتوبوسرانی تحویل می‌شود، سوخت یورو 4 است.

پیمان سنندجی (مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران) چهارم مهرماه و در هشتمین جلسه کارگروه آلودگی هوا و اخذ معاینه فنی با اشاره به اینکه قرار بود برای اتوبوس‌ها سوخت یورو 4 تحویل داده شود، گفته بود: متاسفانه این کار انجام نشده و سوخت از کیفیت مناسبی برخوردار نیست؛ که اگر این روند در سه ماهه سوم سال ادامه یابد، در رابطه با آلودگی هوا و معاینه فنی دچار مشکل می‌شویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری تهران معاون حمل و نقل و ترافیک سوخت تهران اتوبوسرانی سوخت یورو 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدود ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل بودیم. شرکت‌های توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماه‌های اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود. در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

سهم نیروگاه‌های خصوصی در این معاملات ٦٤ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ٣٦ درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی