Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزفول- ايرنا - معاون پارلماني رييس جمهوري در سفر به شوش دانيال با تعدادي از کسبه و بازاريان اين شهر به صورت چهره به چهره گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا حسينعلي اميري پنجشنبه پس از زيارت حرم حضرت دانيال نبي (ع) در شوش با تعدادي از کسبه و بازاريان اطراف حرم به گفت و گو نشست و در جريان مسايل و مشکلات آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پارلماني رييس جمهوري پس از ورود به مغازه مواد غذايي ( فلافل فروشي ) ، خياطي ، کفش فروشي و بزازي مورد استقبال کسبه و بازاريان قرار گرفت.
وي در اطراف حرم مورد استقبال تعدادي از جوانان قرار گرفت و تعداد زيادي از جوانان شوش به دور وي حلقه زده و در خصوص مسايل و مشکلات اين شهرستان با وي گفت و گو کردند.
همچنين در اين ديدار که استاندارخوزستان،نماينده و فرماندار شوش نيز حضور داشتند معاون پارلماني رئيس جمهوري وارد چند مغازه اطراف حرم حضرت دانيال (ع) شد و با کسبه در خصوص مسايل و مشکلات شهرستان شوش گفت و گو کرد.
چند نفر از جوانان شهرستان شوش در ديدار با معاون پارلماني رئيس جمهوري از وضعيت بيکاري در اين شهرستان انتقاد کرده و از تبعيض هنگام ثبت نام و اشتغال در شرکت هاي صنعتي منطقه گله مند شدند.
هزينه بالاي اجاره مغازه واحدهاي تجاري حرم دانيال ، وضعيت نامناسب خدمات و کمبود امکانات خدماتي در شهر تاريخي و زيارتي شوش با وجود سفر گردشگران خارجي از کشورهاي مختلف از ديگر مطالب طرح شده در اين ديدار چهره به چهره بود .
معاون پارلماني رئيس جمهوري پس از ديدار و گفت و گو با تعدادي از مردم شوش از استاندار خوزستان و فرماندار شوش خواست تا پيگير مسايل و مشکلات مطرح شده از سوي مردم شوش باشند.
اميري همچنين گفت:بخشي از مطالبات مردم شوش با کمک نماينده مردم شوش در مجلس در تهران پيگيري مي شود.
به گزارش ايرنا معاون پارلماني رييس جمهوري به اتفاق استاندار خوزستان در سفر به شهرستان شوش، عمليات اجرايي بيمارستان 64 تختخوابي بخش شاوور در 35 کيلومتري جنوب شوش را آغاز کرد و در مراسمي پل شهيد ناجيان که بر روي رودخانه کرخه ساخته شده است را افتتاح کرد.
وي همچنين با حضور در حرم مطهر دانيال نبي (ع) و زيارت آن از بخش هاي اين بقعه متبرکه بازديد کرد.
معاون پارلماني رييس جمهوري عصر چهارشنبه وارد خوزستان شد و در فرودگاه بين المللي اهواز مورد استقبال مقامات ارشد خوزستان قرار گرفت.
7280/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است

معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایطی که ایران روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رئیس‌جمهور در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین المللی است که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جلسه هیات دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

مخبر: چشم‌انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد، گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می‌شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه‌اندازی نهضت تولید در کشور است، افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها تقسیم کار انجام شود و برنامه‌ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان‌ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش‌های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه‌ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...