Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@08:21:27 GMT

دل‌دردی که منجر به کشف 13 بسته تریاک شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۶۸۶

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف حدود 225 گرم ماده مخدر از نوع تریاک خبر داد که فردی آن ها را در داخل معده خود جاسازی کرده بود. آفتاب‌‌نیوز :  سرهنگ حسین براری اظهار کرد: به دنبال گزارش پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) مبنی برجاسازی ماده مشکوک در داخل معده یکی از بیماران، بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان، پرسنل بیمارستان عنوان کردند که یکی از بیماران روز گذشته به علت بیماری و درد در ناحیه شکم به بیمارستان مراجعه و پس از بررسی واحد پزشکی مشخص شد که در داخل معده وی تعداد 13 بسته مشکوک جاسازی شده است.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: پس از انجام عمل جراحی روی بیمار، حدود 225 گرم مواد مخدر از نوع تریاک  که در داخل معده وی جاسازی شده بود کشف و خارج شد.
 وی اظهار کرد: در این راستا پرونده ای تشکیل و متهم با هماهنگی مقام قضائی در بیمارستان تحت نظر است تا پس از بهبودی مورد بازجویی قرار گیرد.
 براری با اشاره به اثرات سوء و غیر قابل جبران مواد مخدر بر جسم و روح افراد به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه اخباری در این رابطه سریعا مراتب را به پلیس 110 گزارش کنند.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۱۶۲۸ تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دل درد تریاک کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین زلفخانی، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقادیر زیادی از مواد مخدر در شهریار خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه عناصر قاچاقچیان مشخص شد فردی در فردوسیه شهریار مقادیر زیادی مواد مخدر تهیه و در منزل خود دپو کرده است.

زلفخانی گفت: با بررسی موضوع و پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی‌ها، مقدار ۳۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اعلام اینکه در این عملیات یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، عنوان کرد: اولویت اصلی پلیس، برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6085384

دیگر خبرها

  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی
  • کشف بیش از ۲۱ کیلو تریاک در شهرستان پارس‌آباد