Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن میانسال چینی که سه سال را صرف پرورش نوعی گیاه زینتی (علف یاغی صورتیPink Muhly Grass) در مزرعه اش در منطقه "هانگژوئو" چین کرده بود در کابوسی وحشتناک شاهد تخریب آن در مقابل چشمانش شد. شماری از گردشگران چینی که طی تعطیلات هفته طلایی (گلدن ویک) برای گرفتن عکس سلفی به مزرعه این زن هجوم آورده بودند موجب تخریب مزرعه این گیاه زینتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردشگران پس از ورود بدون اجازه به این مزرعه به جای آنکه حین سلفی گرفتن مراقب آسیب به این گل ها باشند با لگد کردن موجب آسیب به گل ها و در نتیجه تخریب آنها شدند.

در عکس ها و ویدئویی هایی که در شبکه های اجتماعی چین به صورت گسترده به اشتراک گذاشته شد تعداد زیادی گردشگر را در حالی که مشغول گرفتن عکس در مزرعه هستند نشان می دهد. گردشگران بدون توجه به علائم و با پریدن از روی موانعی که با طناب ایجاد شده بود مزرعه ای را که "ژنگ" سه سال برای آن تلاش کرده بود در مدت سه روز تخریب کردند. خبر مربوط به این حادثه در حالی که حدود دو هفته پیش در تاریخ 1 اکتبر و طی تعطیلات گلدن ویک رخ داده بود این هفته منتشر شد.

ژنگ در حالی که اشک می ریخت در گفتگو با خبرنگاران محلی در این باره گفت : " این حادثه برایم مانند این است که بچه ام در حال سوختن باشد اما من نتوانم کاری را برای نجات او انجام دهم. "

پس از این حادثه ژنگ به همراه همکارانش اقدام به بریدن تمام گیاهان آسیب دیده در مزرعه به منظور جلوگیری از خوردن آنها توسط حشرات موذی و همچنین شکوفه دادن آنها در سال بعد کردند.

گفتنی است؛ گیاه علف یاغی صورتی که بسیار محبوب است برای دو ماه در پاییز شکوفه می دهد و گل های صورتی رنگ زیبایی زینت بخش این گیاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تخریب مزرعه سه ساله در مدت سه روز توسط سلفی گیران!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حوادث چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • عکس| دردناک‌ترین سلفی جهان
  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد