Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:31:33 GMT

بهترین آمار لک مقابل قلعه‌نویی و سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۸۷۷

بهترین آمار لک مقابل قلعه‌نویی و سپاهان

دروازه‌بان نساجی در تقابل‌های اخیرش برابر امیر قلعه‌نویی و سپاهان آمار جالب توجهی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران دو هفته قبل در حالی دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سپاهان را برگزار کرد که با وجود تلاش زیاد و جنگندگی ۱۲۰ دقیقه‌ای برابر ستاره‌های تیم اصفهانی، در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد که در این دیدار حامد لک، دروازه‌بان نساجی مثل دیدارهای اخیرش با سپاهان و سرمربی این تیم روز خوبی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دروازه‌بان سابقا ملی پوش نساجی که فصل گذشته در فولاد خوزستان عضویت داشت، در هر دو دیدار رفت و برگشت لیگ هفدهم مقابل سپاهان در هفته‌های ششم و بیست و یکم دروازه خود را بسته نگه داشت تا فولاد دو پیروزی برابر این تیم اصفهانی کسب کند.

 

حامد لک عملکرد خوب خود در جدال‌های قبلی با سپاهان را برابر امیر قلعه‌نویی که فصل قبل روی نیمکت ذوب‌آهن بود نیز داشته است؛ او در هفته سیزدهم و در جریان برتری فولاد موفق شد کلین‌شیت کند و در دیدار برگشت نیز که به تساوی یک بر یک انجامید نیز کم‌نقص ظاهر شد و جزو برترین‌های فولادی‌ها بود.

 

این دروازه‌بان بلندقامت که امسال در نساجی عضویت دارد، دو هفته قبل برابر سپاهانی که قلعه‌نویی سرمربی آن است به میدان رفت و باز هم تیم او در ۹۰ دقیقه شکستی نداشت؛ حامد لک بارها با واکنش‌های تماشایی خود در دیدار جام حذفی سپاهان و نساجی، مانع از باز شدن دروازه شد و یک ضربه پنالتی هم مهار کرد ولی در نهایت تیم او با از دست دادن یک پنالتی باخت، اما امروز و در هفته نهم لیگ برتر این گلر و نساجی فرصت دارند تا برابر شاگردان قلعه‌نویی باخت قبلی را جبران کرده و دست پُر اصفهان را ترک کنند.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب در حاشیه دیدار تیم‌های آنالیا اسپور و گالاتاسرای با وینچنزو مونتلا بازیکن سابق و نامدار فوتبال ایتالیا و سرمربی فعلی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی و ثبت اولین کلین‌شیت مقابل سپاهان
  • اولین کلین شیت گلر برزیلی در نقش جهان
  • آمار امیدوار کننده گلر برزیلی/ «پولی» ناجی نساجی در اصفهان