Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:10:03 GMT

پایان دوری کاوه رضایی از بازی‌های شارلروا(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۸۹۴

پایان دوری کاوه رضایی از بازی‌های شارلروا(عکس)

ستاره ایرانی کلوب بروژ پس از گذراندن دوره مصدومیت یک ماهه مجددا برای این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی بعد از دوران فوق‌العاده‌ای که در نخستین سال لژیونر شدن همراه با شارلروا داشت و موفق به زدن ۱۶ گل در فصل ۱۸-۲۰۱۷ و به ثمر رساندن ۳ گل در چهار هفته ابتدایی این فصل داشت، راهی کلوب بروژ شد و در این تیم نیز خیلی زود به ترکیب رسید اما مصدومیت از ناحیه زانو موجب شد تا در ۶ مسابقه اخیر این تیم حضور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ستاره ایرانی که پس از پیوستن به کلوب بروژ یک گل برابر وارِگِم به ثمر رساند، در سومین بازی برای این تیم در هفته هفتم ژوپیر لیگ مقابل لوکرن آسیب دید و به همین علت در دقیقه ۷۴ زمین را ترک کرد تا در شروع کارش با قهرمان لیگ بلژیک و قبل از دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند با بدشانسی جدی مواجه شود.

 

 

کاوه رضایی نه تنها در چهار هفته ژوپیر لیگ بلژیک نتوانست بخاطر مصدومیت به میدان برود و مهم‌تر در دو مسابقه لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند و اتلتیکو مادرید حضور نداشته باشد، بلکه اردوی اخیر تیم ملی ایران را نیز از دست داد ولی او درست یک ماه بعد از این آسیب دیدگی بدموقع به تمرینات کلوب بروژ بازگشت و آماده بازی کردن شد.

 

این مهاجم ایرانی از یک هفته قبل به تمرینات کلوب بروژ بازگشت و پس از حضور با نشاطی که در تمرینات این تیم داشت، نشان داد آماده حضور دوباره در ترکیب تیمش در دیدار هفته یازدهم ژوپیر لیگ که از ساعت ۲۲ امشب برابر واسلند بورن برگزار می‌شود، است.

 

رفع آسیب دیدگی کاوه رضایی و حضور پیاپی او در تمرینات موجب شد تا ایوان لِکو، سرمربی کروات کلوب بروژ پس از چهار بازی ژوپیر لیگ و دو مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، نام او را برای جدال امشب برابر واسلند بورن در فهرست قرار دهد و شانس بازگشت او به میادین درآستانه دیدار اروپایی مقابل موناکو فرانسه را بیشتر افزایش دهد.

 

 

 

 

کاوه رضایی اف سی بروژ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی اف سی بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آزادی که در ابتدای فصل و با حضور سید مهدی رحمتی از تیم فوتبال آلومینیوم راهی نساجی شده بود، توانست آمار خوبی را در نیم فصل اول از خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جای بگذارد.

آزادی تاکنون ۲۲ بازی برای نساجی در لیگ برتر به میدان رفته و توانسته ۴ گل به ثمر برساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام ۶ بازی آمار خوب ۴ گل زده را از خود به ثبت رساند تا در مجموع در این فصل برای نساجی ۸ بار گلزنی کرده باشد.

آزادی با حضور ساکت الهامی، نتوانسته روزهای خوب خود را در نیم فصل اول تکرار کند و با اینکه در اکثر دیدارهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور داشت، در دو دیدار اخیر برابر سپاهان و ذوب آهن به دلیل عملکرد ضعیف نتوانست تا انتهای بازی در زمین حضور داشته باشد.

آخرین گل آزادی به دیدار برابر پیکان در هفته شانزدهم بر می‌گردد و در سال جدید او موفق به گلزنی برای تیمش نشده است. آزادی حتی در نیم فصل به تیم پرسپولیس هم پیشنهاد شده بود و در بازی امروز تیمش برابر سرخ‌پوشان تهرانی او امیدوار است تا درخشش خوبی را داشته باشد و به ناکامی‌های خود پایان دهد.

کد خبر 6097930

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد