Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:13:31 GMT

تیم فوتبال افشید قم به اولین پیروزی خود رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۰۹۹۷

تیم فوتبال افشید قم به اولین پیروزی خود رسید

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور شامگاه پنج‌شنبه به پایان رسید و در یکی از بازی‌ها در قم، تیم افشید قم توانست اولین پیروزی خود را جشن بگیرد.

تیم‌های نوجوانان افشید قم و طلایی پوشان خرم آباد غروب پنج شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر هم صف آرایی کردند که در این بازی تیم افشید قم توانست با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهد و ۳ امتیاز این بازی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی در نیمه نخست، دانیال محمدی، هومن هوشمند  و میلاد اجلالی برای تیم افشید قم گلزنی کردند اما در نیمه دوم گلی برای نماینده قم به ثمر نرسید در مقابل بازیکنان تیم طلایی پوشان خرم آباد توانستند یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهند.

افشید در این بازی موقعیت‌های گل پرشماری داشت و بارها دروازه حریف را تهدید کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند اما بی دقتی نزد بازیکنان مانع از افزایش اختلاف گل‌های دو تیم شد.

این پیروزی، نخستین برد تیم افشید قم در نخستین بازی بود البته افشید قرار بود هفته گذشته در سقز برابر تیم شهرداری این شهر قرار گیرد که این بازی برگزار نشد و اگر ۳ امتیاز آن مسابقه به تیم افشید قم تعلق گیرد افشید ۶ امتیازی خواهد شد.

کد خبر 4434504

منبع: مهر

کلیدواژه: رده نوجوانان فوتبال فوتبال پایه اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر یاسوج مشهد خبرگزاری مهر شهرکرد خرم آباد شیراز مرز مهران مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم