Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاران دوین وید در دومین بازی خارج از خانه فصل مقابل واشنگتن ویزارد به یک پیروزی دشوار دست یافتند.

طرفداری- در حالی که هواداران ویزارد در اولین بازی فصل با حضور دو فوق ستاره تیمشان بردلی بیل و جان وال انتظار برد داشتند میامی آن ها را غافلگیر کرد.

کوارتر اول برای ویزارد خوب آغاز شد و آن ها توانستند اختلاف را به 9 امتیاز برسانند اما هیت توانست با مدیریت کردن حملات و عملکرد خوب در پرتاب های منطقه ای به بازی برگردد و اختلاف را به حداقل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر اول با نتیجه 25-24 به سود ویزارد به پایان رسید.

کوارتر دوم بسیار نزدیک دنبال میشد این بار ویزارد تمرکز بیشتری بر روی بازی در منطقه رنگی و هیت عملکرد بهتری در پرتاب های سه امتیازی داشت. اما میتوانیم از پرتاب 3 امتیازی ریچاردسون در سه ثانیه مانده به پایان نیمه اول به عنوان مهمترین صحنه این نیمه نام ببریم. با این پرتاب او توانست اختلاف چهار امتیازی را به یک امتیاز تبدیل کند. نیمه اول با نتیجه 59-58 به سود ویزارد به پایان رسید.

آغاز نیمه دوم برای ویزارد با دقت و تمرکز زیاد بر روی پرتاب های منطقه ای آغاز شد. آنها توانستند از 11 اقدام دو امتیازی 8 اقدام را به ثمر برسانند اما این امار برای میامی 5 از 16 بود. میامی با 3 اقدام موفق سه امتیازی خودش توانست تا حدودی اختلاف را جبران کند تا این کوارتر با نتیجه 30-27 به نفع ویزارد به پایان برسد.

کوارتر چهارم با اختلافی چهار امتیازی به سود ویزارد آغاز شد اما بر خلاف کوارتر قبل این بار تعداد پرتاب های منطقه ای از دست رفته آن ها زیاد بود و عملکرد خوب دفاع میامی در ریباند ها اجازه استفاده از توپ های برگشتی را به بازیکنان ویزارد نمیداد. ویزارد در پرتاب های سه امتیازی هم عملکرد قابل قبولی نداشت و آن ها از 6 اقدام سه امتیازی تنها یک اقدام موفق داشتند اما این آمار برای هیت 4 اقدام موفق از 9 اقدام بود. دقایق پایانی بازی با اختلاف بسیار کم دنبال میشد جان وال با به ثمر رساندن دو پرتاب پنالتی ویزارد را یک امتیاز پیش انداخت اما شش ثانیه مانده به پایان بازی اقدام دوین وید موفقیت آمیز نبود و در فاصله 0.2 ثانیه مانده به پایان اولینیک بود که با دریافت ریباند اقدام دوین وید با یک لی آپ آسان هیت را پیش انداخت و یک پیروزی شیرین و مهم برای میامی به ارمغان آورد.

میامی هیت با نتیجه 112-113 پیروز این بازی در کپیتال وان آرنا بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد

وال استریت ژورنال گزارش داد که واشنگتن در حال تهیه پیش‌نویس طرح تحریم بانک‌های چینی تسهیل‌کننده رابطه با روسیه است.

به گزارش ایرنا، این روزنامه پرشمارگان آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ایالات‌متحده در حال تهیه پیش‌نویس تحریم‌ها علیه برخی بانک‌های چینی برای قطع دسترسی آن‌ها به سیستم مالی جهانی است. گفته می‌شود واشنگتن با این اقدام قصد دارد چین را از حمایت روسیه برحذر دارد.

در گزارش این روزنامه آمده است: در حالی که آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا قرار است این هفته به چین سفر کند، این سوال مطرح شده که آیا اقدام تهدیدآمیز جدید واشنگتن می‌تواند روابط تجاری چین و روسیه را خدشه دار کند.

بلینکن روز جمعه نیز در اظهاراتی مدعی شده بود که چین قطعات لازم برای ساخت تسلیحات روسیه را فراهم می‌سازد. وی ضمن بیان این ادعاها، پکن را به دلیل آنچه که تامین قطعات حیاتی برای تسلیحات روسیه دانست، عامل اصلی جنگ مسکو در اوکراین خواند.

در هفته‌های اخیر، مقامات آمریکایی فشار را بر چین افزایش داده و هشدار داده‌اند که واشنگتن آماده است تا علیه بانک‌های چینی که داد و ستد کالا‌های با کاربرد غیرنظامی و نظامی را تسهیل می‌کنند، اقدام کند.

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو