Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@09:58:23 GMT

تخریب ۴ واحد مسکونی بر اثر انفجار در رباط کریم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۱۰۶۱

تخریب ۴ واحد مسکونی بر اثر انفجار در رباط کریم

سید رضا موسوی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم مستقر در محل حادثه اظهار داشت: بامداد جمعه یک مورد انفجار گاز در شهرک «آبشناسان» رباط کریم رخ داد، که نیرو‌های آتش نشانی رباط کریم به محض اطلاع در صحنه حاضر شدند.

سید رضا موسوی گفت: در پی این حادثه ۴ واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد و مصالح ساختمانی روی خودرو‌های مستقر آوار شد، که عوامل آتش نشانی اقدام به آواربرداری و نیز نجات مصدومان حادثه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه متاسفانه ۹ نفر مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و نزدیک به ۱۰ خودرو نیز آسیب دید.

موسوی گفت: علت اولیه حادثه نشت گاز بوده است، اما کارشناسان در حال بررسی‌های دقیق‌تر برای یافتن علت دقیق این انفجار هستند.

بر اساس مشاهدت عینی خبرنگار مهر، یکی از ساکنین این مجتمع به دلیل شدت انفجار، با رختخواب خود به بیرون از ساختمان پرتاب و مصدوم شده بود.

تعدادی از واحد‌های مسکونی اطراف نیز آسیب دیده است، که هنوز نمی‌توان در خصوص تعداد دقیق آن‌ها اظهار نظر کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انفجار رباط کریم حادثه انفجار گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع حادثه انفجار توأم با حریق در یک مغازه تولید رنگ و اسپری واقع در خیابان معراج امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حریق در طبقه زیرین یک ساختمان سه طبقه رخ داده است، افزود: با توجه به سنگین بودن این حادثه، مأموران امدادی این سازمان از شش ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساختمان مذکور خالی از سکنه است، اما مغازه به طور کامل طعمه حریق شده است، تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ اسپری رنگ با توجه به دمای بالای حریق به اطراف پرتاب شده است.

شریعتی با اشاره به خارج کردن سه سه دستگاه کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع از محل حادثه ادامه داد: قسمتی از ساختمان مذکور در پی حریق رخ داده تخریب شده و اطفای حریق در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت بالایی در محل حاضر هستند و انرژی بالایی از مأموران اعزامی این سازمان گرفته می‌شود تا افراد تماشاگر در محل حادثه متفرق شوند، انتظار می‌رود شهروندان به منظور مشاهده صحنه‌های حوادث در محل تجمع نکنند تا مسیر برای امدادرسانی باز باشد.

کد خبر 746232

دیگر خبرها

  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج اصفهان
  • حریق توأم با انفجار در اصفهان/ اطفا ادامه دارد
  • وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس