Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در جریان این رقابت ها که در مجموعه ورزشی ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی جریان دارد، تیم ایران ب با ترکیب رئوفی و میرزاعلی به مصاف تیم اسلوونی یک رفت که در پایان نماینده ایران در دو ست متوالی توانست بر حریف خود غلبه و به مرحله نیمه نهایی این تورنمت صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم والیبال ساحلی ایران الف با ترکیب سالمی و وکیلی نیز به مصاف تیم لهستان ب رفت که نماینده ایران در این بازی موفق شد با نتیجه 2 بریک حریف خود را شکست دهد و در مرحله نیمه نهایی حاضر شود.

در دیگر بازی برگزار شده مرحله یک چهارم نهایی نیز تیم قزاقستان الف به مصاف قزاقستان ب رفت که در پایان تیم قزاقستان الف توانست با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یابد.

در آخرین بازی این مرحله تیم ایران ج با ترکیب پورعسگری و آقاجانی در برابر نماینده تایلند قرار گرفت که ساحلی بازان ایران موفق شدند در دو ست پیاپی حریف تایلندی خود را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره بندرانزلی راه پیدا کنند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها نیز تیم های والیبال ساحلی ایران الف و ایران ب به مصاف هم خواهند رفت و تیم های ایران ج و قزاقستان الف رو در روی هم قرار می گیرند.

این رقابت ها  با حضور 23 تیم از کشورهای اسلوونی، سوئد، نروژ، چک، ایتالیا، مالزی، عمان، تایلند، لهستان، روسیه، قزاقستان و ایران در مجموعه ورزش های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد بندرانزلی گیلان آغار شده که امروز با معرفی تیم های برتر پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/اص

مرحله نیمه نهایی تور والیبال ساحلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال ورزش خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا حریف ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ازبکستان با کسب پیروزی مقابل ویتنام به نیمه نهایی جام ملت های اسیا راه پیدا کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  دیدار پایانی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ بیسن ازبکستان و ویتنام برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک ازبکستان همراه بود.

به این ترتیب تیم ملی ازبکستان در کنار ایران، تاجیکستان و تایلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند. طبق قرعه این رقاتب ها ازبکستان در مرحله نیمه نهایی روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ با ایران بازی خواهد کرد.

برنامه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
جمعه ۷ اردیبهشت:
تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
ازبکستان - ایران، ساعت ۱۷:۳۰

نتایج مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران ۶ - قرقیزستان یک
* تایلند ۳ - عراق ۲
* ازبکستان ۲ - ویتنام یک

با توجه به اینکه ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است به این ترتیب تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند که یک بار دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

این تیم‌ها روز جمعه دیدارهای پلی آف را برگزار خواهند کرد. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* عراق - افغانستان
* تایلند - قرقیزستان

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم