Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزایر اعلام کرد، داشتن روبنده و هر پوشش دیگری که هویت شخص را پنهان می‌کند، در اماکن عمومی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، اداره کل خدمات عمومی الجزایر استفاده از پوشش روبنده و هرگونه پوشش دیگری را که هویت شخص را پنهان می‌کند، ممنوع کرد.

این نهاد بر ضرورت پایبندی کارمندان به احترام گذاشتن به اصول و الزامات امنیتی تأکید کرد؛ مساله‌ای که مستلزم مشخص بودن هویت افراد به صورت خودکار و دائمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه وزارت آموزش و پرورش داشتن روبنده را در مدارس وابسته به خود ممنوع کرد، جنجال گسترده‌ای در الجزایر به راه افتاد و این مسأله به یک موضوع عمومی تبدیل شده و تیترهای دست‌اول روزنامه‌ها را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام الجزاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی