Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان  گفت: حادثه واژگونی اتوبوس مشهد _ کرمانشاه دقایقی پیش در جاده دامغان - سمنان رخ داده است.

سرهنگ کبیری در ادامه افزود: علت این حادثه کنترل نکردن وسیله نقلیه (اتوبوس)بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  ، نیز در این باره گفت: واژگونی اتوبوس جاده آهوان 2 فوتی داشت و 45 مصدوم که 5۵ مصدوم این حادثه سرپایی درمان شدند و 40 نفر آن ها جهت مداوا به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در تشریح وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: تعدادی از مصدومان پس از درمان سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند و مابقی مصدومان که۳۷ نفر بودند به بیمارستان کوثر منتقل شده اند .

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

بیشتر بخوانید: واژگونی اتوبوس دانش آموزان در جاده کلات مشهد + فیلم 

انتهای پیام/

علت واژگونی مرگبار اتوبوس در جاده سمنان + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)