Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@21:01:56 GMT

مشاجره شدید ۲ مقام ارشد دولت ترامپ در کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۱۳۰۷

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، «جان کلی» رئیس دفتر کارکنان کاخ سفید و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا بیرون اتاق بیضی کاخ سفید بر سر مساله مهاجران با یکدیگر وارد تنش لفظی شدند.

به گفته یک منبع آگاه، کلی و بولتون بر سر مساله مهاجرت، عبور از مرزها و همچنین عملکرد «کریستین نیلسن» وزیر امنیت داخلی آمریکا با یکدیگر مشاجره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بولتون از عملکرد نیلسن که پیش از این معاون کلی بود، انتقاد کرده است. «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در این مشاجره، طرف جان بولتون را گرفته و بار دیگر احتمال این‌که کلی در آینده نزدیک کاخ سفید را ترک کند، پررنگ کرده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جان بولتون جان کلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • مقام ارشد نظامی: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • توضیح مقام ارشد ارتش درباره حادثه در اصفهان
  • صدای شنیده شده در شرق اصفهان مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشتیم
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد