Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ادیب‌نیا، مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت حنان دلوار در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: تمامی قرآن‌آموزان مؤسسه در مقطع ابتدایی تا مقطع دوم متوسطه در حال آماده شدن برای مسابقات سراسری رشته حفظ و مفاهیم قرآن هستند که طی اسفندماه 97 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه طی دو مرحله و برای نخستین‌بار در استان بوشهر با همکاری ادارات مختلفی از جمله شورای شهر، بنیاد بین‌المللی غدیر، آموزش و پرورش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله برنامه‌های این مؤسسه است که در ماه آینده برگزار خواهد شد.

ادیب‌نیا تصریح کرد: در این دوره تربیت مربی تاکنون 90 نفر ثبت‌ نام کرده‌اند که 75 نفر از این افراد بانوان هستند. به‌زودی مصاحبه حضوری برگزار می‌شود و با حذف برخی افراد، مجدد ثبت نام جدید رخ می‌دهد.

وی افزود: آغاز فعالیت مهد قرآن حنان از ابتدای مهرماه، برگزاری دوره حفظ مقدماتی و تشکیل گروه تواشیح ویژه مقطع متوسطه اول ازجمله فعالیت‌های این مرکز در دوره پاییز است. البته با تحویل ساختمان جدید مؤسسه که دارای 12 کلاس است، فعالیت‌ها گسترده‌تر می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه حنان در بوشهر، دلوار، کوچه بانک صادرات واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن گروه مؤسسات بوشهر ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن